Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ (2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA)

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851, 33 4992355 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, 33 4992355, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ (2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następującego sprzętu komputerowego: a) 15 (piętnaście) zestawów komputerowych, b) 80 (osiemdziesiąt) pamięci RAM, c) 5 (pięć) dysków twardych, - zwanego dalej "sprzętem". 2. Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego. 3. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy komputerowe zainstalowane w zestawach komputerowych, o których mowa w pkt. 1 lit. a - zwane dalej „systemami”, obejmujące: a) system operacyjny, b) system układowy. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na sprzęcie inne niż określone w pkt 3 - zwane dalej „oprogramowaniami”. 5. Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji systemów i oprogramowań. SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY I WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU, SYSTEMÓW I OPROGRAMOWAŃ (DOTYCZĄCE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA), określone zostały w "OPZ CZĘŚĆ 1 - wymagania minimalne", stanowiącym załącznik nr 8.1 do SIWZ. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następujących urządzeń drukujących: a) 20 (dwadzieścia) urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kolor), b) 25 (dwadzieścia pięć) urządzeń drukujących (stanowiskowych mono), c) 14 (czternaście) urządzeń wielofunkcyjnych A4 (kolor), – zwanych dalej „urządzeniami”. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę urządzeń do siedziby Zamawiającego. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy zainstalowane na urządzeniach - zwane dalej „programami”. 5. Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji programów. SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY I WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ I PROGRAMÓW (DOTYCZĄCE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA), określone zostały w "OPZ CZĘŚĆ 2 - wymagania minimalne", stanowiącym załącznik nr 8.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1.200,00 zł, (słownie jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) - w przypadku części 1 zamówienia, - 7.600,00 zł, (słownie siedem tysięcy sześćset złotych 00/100) - w przypadku części 2 zamówienia, wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1.1 (do części 1 zamówienia), załącznik nr 1.2 (do części 2 zamówienia) - do nin. SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do nin. SIWZ (w oryginale), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach