Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10448 Olsztyn, ul. Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 248 800, , fax. 895 248 802
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6
    10448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 248 800, , fax. 895 248 802
    REGON: 1034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. 2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część Nr 1 zamówienia – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie. a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC w obudowie All-In-One model 1 w ilości 2 sztuk, komputerów PC w obudowie All-In-One model 2 w ilości 1 sztuki, komputerów PC w ilości 20 sztuk, laptopów w ilości 2 sztuk, laptopów 2 w 1 (z funkcją tabletu) w ilości 4 sztuk oraz monitorów LCD w ilości 20 sztuk. b) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu ofertowym (lit. D pkt 3), który stanowi załącznik Nr 1a do SIWZ. Wszystkie wskazane w formularzu nazwy urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. c) Oferowany przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w formularzu ofertowym (lit. D pkt 3), który stanowi załącznik Nr 1a do SIWZ. d) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. e) Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30213000-5, 30213100-6, 30231310-3, 30213200-7. f) Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5a do SIWZ. 2) Część Nr 2 zamówienia – Dostawa fabrycznie nowych urządzeń biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie wraz z usługą serwisową. a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 4 (czterech) kserokopiarek, wykonujących kopie w kolorze i mono, z funkcją kopiarki, drukarki i skanera, 1 (jednej) drukarki atramentowej formatu A4, 2 (dwóch) drukarek atramentowych fromatu A3. b) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (lit. D pkt 3), który stanowi załącznik Nr 1b do SIWZ. c) Oferowany przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w formularzu ofertowym (lit. D pkt 3), który stanowi załącznik Nr 1b do SIWZ. d) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. e) Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30121000-3 i 30232130-4. f) Minimalny okres gwarancji - 24 miesiące. g) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dokonał przeszkolenia pracowników – w cenie zakupu towaru. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis dostarczonych urządzeń na zasadach określonych w § 4 projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 5b do SIWZ. i) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył towar wraz z pełnowartościowym zestawem tonerów lub tuszy – w cenie kopiarki/drukarki (min. 4 zestawy). j) Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował cenę za towar gotowy do pracy. k) Zamawiający wymaga, aby towar został dostarczony w terminie 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy. l) Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5b do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 części zamówienia jednocześnie. Zamawiający może udzielić zamówienia w jednej lub dwóch częściach temu samemu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) – dla części Nr 1 zamówienia, 1000 zł (jeden tysiąc złotych) – dla części Nr 2 zamówienia. 2. Pozostałe wymaganie dot. wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 pkt 2 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach