Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, W TYM W RAMACH PROJEKTU PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, W TYM W RAMACH PROJEKTU PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 2.1.1 część 1 zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje dostawę następujących pozycji: 1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 66 zestawów 2) laptop – 10 szt. 3) drukarka laserowa kolorowa – 1 szt. 4) drukarka atramentowa kolorowa – 1 szt. 5) drukarka laserowa monochromatyczna – 4 szt. 6) dysk zewnętrzny – 5 szt. 7) pendrive – 9 szt. 8) oprogramowanie – pakiet biurowy – 80 licencji 9) multimedialny atlas geograficzny świata – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy 30213100-6 Komputery przenośne 30234000-8 Nośniki do przechowywania 30232100-5 Drukarki i plotery 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.1.2 część 2 zamówienia – Dostawa 2 zestawów komputerów stacjonarnych w ramach projektu pt. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.1.3 część 3 zamówienia – Dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Kod zamówienia wg CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Powyższego zapisu Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w tej części (dotyczy 1 części zamówienia). 2.4 Zamawiający informuje, że dostawa sprzętu komputerowego (dotyczy zestawów komputerowych i drukarek w zakresie 1 części zamówienia, a także komputerów stacjonarnych w zakresie 2 części zamówienia), opodatkowana jest stawką podatku w wysokości 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26a ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług. Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową. 2.5 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską: 2.5.1 dotyczy 1 części zamówienia – w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, 2.5.2 dotyczy 2 części zamówienia – w ramach w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pt. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2, Poddziałanie 3.2.1. 2.6 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem następujących placówek oświatowych/obiektu: 2.6.1 dotyczy 1 części zamówienia – Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie przy ul. Bałdowskiej 19; 2.6.2 dotyczy 2 części zamówienia – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie przy ul. Sambora 5 oraz Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie przy ul. Gdańskiej 17; 2.6.3 dotyczy 3 części zamówienia – Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2 (Punktu nieodpłatnej pomocy prawnej). 2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 2.7.3 Wykonawca dostarczy sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta. 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko. 2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania. 2.8 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w zakresie 1 i 2 części zamówienia w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a Ustawy, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w zakresie 2 części zamówienia w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy, w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę jednostkową (dot. zestawu komputerowego, określonego w wysokości 3 500,00 zł brutto), którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe obwarowanie wynika z faktu, iż Instytucja Organizująca Konkurs, wprowadziła wykaz dopuszczalnych stawek (Załącznik Nr 5 do Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Poddziałania 3.2.1 – Jakość edukacji ogólnej) dla części towarów i usług na potrzeby ogłoszonego konkursu, w ramach którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ww. projektu. 2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: 2.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.10 Informacja o gwarancjach: Wykonawca udzieli następującej gwarancji na dostarczony sprzęt: 2.10.1 dotyczy 1 i 2 części zamówienia: min. 24 m-ce, 2.10.2 dotyczy 3 części zamówienia: min. 12 m-cy. UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ. 2.11 Informacje o podwykonawcach: 2.7.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.7.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach