Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica", w tym: a) etap realizacyjny 1 - Dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo - systemowej: - serwery do wirtualizacji - 2 sztuki, - przełączniki sieciowe światłowodowe - 2 sztuki, - macierz dyskowa - 1 sztuka,; - serwer backup - 1 sztuka, - zabezpieczenia sieciowe UTM 1 - 1 sztuki, - zabezpieczenia sieciowe UTM 2 - 2 sztuka, - system operacyjny serwerów: 28 licencji Microsoft WinSvrDCCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd, 50 licencji WinSvrCAL 2016 OLP NL Gov UsrCAL, - oprogramowanie bazodanowe 2 licencje Microsoft SQLSvrStdCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic, - oprogramowanie do wirtualizacji dla 3 serwerów fizycznych, - oprogramowanie do zarządzania archiwizacją danych - 3 licencje, b) etap realizacyjny 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń: - przeprowadzenie szkoleń dla administratorów systemów, - dostarczenie voucherów na szkolenia: szkolenie dla dwóch osób z oprogramowania do wirtualizacji szkolenie dla jednej osoby z MS SQL Server. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Charakterystyka istniejącej infrastruktury. Zamawiający posiada już infrastrukturę sprzętowo-systemową oraz aktualne oprogramowanie dziedzinowe między innymi:  System Zarządzania Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego – Bestia,  System Świdnica Elektroniczna Sieć Przesyłu Informacji i Dokumentów (SESPID) – zsynchronizowany system pomocy społecznej,  System OfficeObjects Document Manager pracujące w środowisku Microsoft Windows Server i Microsoft SQL Server. W tym środowisku działa usługa katalogowa Active Directory, którą Zamawiający potrzebuje rozbudować o nowe serwery i funkcjonalności oraz zaktualizować do nowszej wersji. W związku z tym w SIWZ posługuje się nazwami własnymi zamawianych licencji. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, na poziomie:  funkcjonalnym i technicznym, że funkcjonalność i parametry techniczne oferowanego oprogramowania są równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w SIWZ,  użytkowym, że aktualne oprogramowanie dziedzinowe, wymienione w tym punkcie, można uruchomić w środowisku oferowanego oprogramowania. Opis istniejącej infrastruktury zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 7 p.5 do SIWZ 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod adresami: a) Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii krajowej 49, b) Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Długa 33.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32424000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-39/IV/17 na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica". 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach