Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7424535 , fax. 081 7424200
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
ul. Spokojna 4 4
20-914 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7424535, fax. 081 7424200
REGON: 00051429400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, w asortymencie, ilości, minimalnych parametrach techniczno- użytkowych oraz okresach gwarancji określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a-d do SIWZ, podzielona na 4 zadania: Zadanie A - zakup serwerów dla stworzenia bazy Dzienników Urzędowych Województwa Lubelskiego, Zadanie B - zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich, Zadanie C - zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Zadanie D - zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) (dla zadań B,C) wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wykonywanie) minimum 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda stanowiąca odrębne zamówienie i każda o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków składa: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) (dla zadań B,C) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda stanowiąca odrębne zamówienie i każda o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskie
Dodano: 2016-07-27 - ROZBUDOWA SYSTEMU KOPII ZAPASOWEJ ŚRODOWISKA PRODUKCYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2016-07-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa drukarki na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-29 - DOSTAWĘ I INSTALACJĘ SPZĘTU KOMUTEROWEGO, SIECIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO
Dodano: 2016-05-23 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-20 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-05-02