Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2443103 , fax. 022 2443200
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14 14
00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2443103, fax. 022 2443200
REGON: 14021714200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 47/dost./2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki opisanego w następujących częściach: Część I: Rzutniki multimedialne - w ilości 2 sztuk Część II: Oprogramowanie 1) System Center Operations Manager 2007 (jako zestaw) lub równoważny W skład ww. zestawu wchodzi: UAR-01302 SysCtrOpsMgrSvr 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1sztuki UAS-00875 SysCtrOpsMgrSvrMLEnt 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1 sztuki 2) PGP Desktop Email 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 2sztuk 3) PGP Desktop Professional 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 1 sztuki Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu informacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwane dalej Ustawą, oprócz stosownego oświadczenia, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającym rozporządzenie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 i 2 ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ): Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - wypełniony w spoósb opisany w SIWZ. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy akcesoriów oraz materiałów informatyki i łączności oraz środków czystości informatyki - sprawa 12/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - Sprzęt i drobny asortyment komputerowy
Dodano: 2016-05-24 - dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-38/2016)
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa urządzeń mobilnych, części i akcesoriów do komputerów (znak sprawy: urządzenia mobilne, części i akcesoria do komputerów -73-2016)
Dodano: 2016-04-06 - Materiały komputerowe i sieciowe, znak sprawy: AZP-2401-14/2015
Dodano: 2015-12-31 - zakup dysków, przełącznika sieciowego oraz licencji na potrzeby serwerowni Culture.pl
Dodano: 2015-12-11 - Zakup z dostawą dysków typu SSD
Dodano: 2015-11-10 - Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa nowych części zamiennych oraz sprzętu na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu informatycznego, części zamiennych oraz akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 84/2015/PN/Ł
Dodano: 2015-10-28