Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Akademii Sztuki w Szczecinie

Akademia Sztuki w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-562 Szczecin, Plac Orła Białego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 664 080 267, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki w Szczecinie
    Plac Orła Białego 2
    70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 664 080 267, , fax. -
    REGON: 32085033400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Akademii Sztuki w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Akademii Sztuki w Szczecinie – zwana dalej „sprzętem”. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu są zawarte w następujących załącznikach do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części „SIWZ”: - załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy; - załącznik nr 1a – Opis przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dalszej części SIWZ mowa będzie o „przedmiocie zamówienia” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość treści zawartej w załącznikach nr 1 i 1a SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych (obejmujących wszystkie pozycje w ramach danej części) w następującym podziale: 1) Część 1 zamówienia - Sprzęt komputerowy obejmująca następujące pozycje: - Tablety graficzne z wbudowanym wyświetlaczem – 12 sztuk - Zestawy komputerów stacjonarnych – 8 zestawów - Zestawy komputerów stacjonarnych – 8 zestawów Kody CPV: 30200000-1 – Urządzenia komputerowe, 30237450-8 - Tablety graficzne 2) Część 2 zamówienia - Zestawy komputerowe i urządzenia multimedialne obejmująca następujące pozycje: - Zestawy komputerów stacjonarnych – 2 zestawy - GOGLE VR – 1 sztuka - GOGLE VR AUTONOMICZNE (przenośne) – 1 sztuka Kody CPV: 30200000-1 – Urządzenia komputerowe, 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne, 32322000-6 - Urządzenia multimedialne, 32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i video 3) Część 3 zamówienia - Oprogramowania do miksowania i kompozycji muzyki obejmująca następujące pozycje: - Program do komponowania, nagrywania, edycji i miksowania dźwięku – 8 sztuk - Profesjonalny edytor tekstu nutowego – 8 sztuk - Oprogramowania do obróbki i analizy dźwięku multimedialnego – 8 sztuk Kody CPV: 48700000-5 – Pakiety oprogramowania użytkowego, 48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 4) Część 4 zamówienia - Oprogramowania multimedialne obejmująca następujące pozycje: - Oprogramowanie multimedialne - 6 sztuk - Oprogramowanie multimedialne - 45 sztuk - Oprogramowanie multimedialne - 14 sztuk Kody CPV: 48700000-5 – Pakiety oprogramowania użytkowego, 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego, 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia w sposób odmienny niż określony w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia w trybie art. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (dalej zwaną ustawą o podatku VAT) do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o uzyskanie tzw. potwierdzenia zamówienia wymaganego dla możliwości objęcia zerową stawką podatku VAT tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, rodzajów SPRZĘTU, które są tego samego rodzaju co sprzęt komputerowy wymieniony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców nienależących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji złożonego oświadczenia, gdy w toku postępowania zmieni się jego sytuacja tj. włączenie do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach