Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, T. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.
T. Kościuszki 15 B
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
REGON: 25161891000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarjarocin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego MS Office” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości i konfiguracji wymienionej poniżej: 1. Komputer PC o parametrach opisanych w Tomie III SIWZ - 20 szt. 2. Monitor o parametrach opisanych w Tomie III SIWZ - 20 szt. 3. Komputer klasy Laptop o parametrach opisanych w Tomie III SIWZ - 6 szt. 4. Komputer klasy AIO o parametrach opisanych w Tomie III SIWZ - 2 szt. 5. Oprogramowanie biurowe o parametrach opisanych w Tomie III SIWZ - 28 szt. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1 – urządzenia komputerowe. 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ – SPECYFIKACJA TECHNICZNA I ILOŚCIOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: NIE DOTYCZY. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-15 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-27 - "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia.
Dodano: 2023-10-25 - 27.2023 Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, usługa monitoringu sieci oraz usługa audytu
Dodano: 2023-10-12