Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Serwery - 2 szt. Urządzenia sieciowe - 1 szt. Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - 1 szt.

Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 6A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 645 01 60 , fax. 075 645 01 70
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
    ul. Sienkiewicza 6A 6A
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 645 01 60, fax. 075 645 01 70
    REGON: 23088201600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.kamiennagora.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Serwery - 2 szt. Urządzenia sieciowe - 1 szt. Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu komputerowego i oprogramowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Minimalne parametry techniczne oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisane są w załączniku 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Dodatkowo Wykonawcy składający tzw. ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do złożenia oferty i dołączenia do oferty pełnomocnictwa dla ww. podmiotu, stwierdzającego fakt jego umocowania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 1. i 2., każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę musi dołączyć z osobna. Dokumenty wymienione w pkt. 1. Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.kamiannagora.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach