Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20 20
61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
REGON: 63000393000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: Część I: Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem Część II: Robocza stacja graficzna MAC z drukarką i oprogramowaniem - 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: Część I: Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem Część II: Robocza stacja graficzna MAC z drukarką i oprogramowaniem - 1 szt. CPV: 30213000-5, 30213100-6, 30241500-5, 30233234-0, 48000000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. - stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń i oprogramowania. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w zał. nr 1 do SIWZ minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania podwykonawców. Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot umowy we własnym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Dopuszcza się złożenie oferty na 1 lub wszystkie części zamówienia - wg wyboru Wykonawcy. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, w zakresie: 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w Rozdz. VIII SIWZ). W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia. (Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Formularz ofertowy. 6. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca takiż oferuje. 7. Wymagane certyfikaty w zał. nr 1 do SIWZ można składać w języku polskim lub angielskim. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ. Wymagane certyfikaty i gwarancja: CZĘŚĆ I: I. Komputery stacjonarne I.1. Komputery biurowe - 20 szt. Certyfikaty :Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, Certyfikat EnergyStar lub równoważny, Oferowane komputery powinny posiadać certyfikat potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym, Gwarancja Producenta - min. 36 miesięcy, on site I.2. Monitory LCD - 30 szt. Certyfikaty: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, Certyfikat TCO 03 lub równoważny, Certyfikat EnergyStar lub równoważny, Certyfikat Microsoft Windows, Gwarancja Producenta - min. 36 miesięcy, on site I.3. Komputery przenośne - 1 szt. Certyfikaty: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, Certyfikat EnergyStar lub równoważny, Oferowane komputery powinny posiadać certyfikat potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym, Gwarancja Producenta - min. 36 miesięcy, on site Akcesoria: Gwarancja minimum 12 miesięcy dla grupy II. CZĘŚĆ II Robocza stacja graficzna MAC z drukarką i oprogramowaniem - 1 szt. 1. Robocza stacja graficzna MAC PRO 2x2,66GHz QUAD-CORE INTEL XEON, 6GB RAM, 640GB HDD, GEFORCE GT 120, SD, klawiatura i mysz APPLE, Mac OS X 10.6 Snow Leopard w polskiej wersji językowej 2. Monitor Apple Cinema Display 30 3. Drukarka OKI C9850 HDN, A3, 1200 dpi, druk dwustronny Certyfikaty do pkt 1, 2, 3: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, Certyfikat EnergyStar lub równoważny. Gwarancja do pkt 1, 2, 3 - min. 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2016 ROKU
Dodano: 2016-03-11 - SPRZĘT KOMPUTEROWY (Nr rej. I/04/16)
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego - liczba części 2
Dodano: 2015-11-30 - Sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego do siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-11-18 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kleszczewo - dostawa komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń.
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa 52 sztuk zestawów komputerowych
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-10-21