Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska 167
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 621 13 54 , fax. 56 621 13 54
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Włocławska 167 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 621 13 54, fax. 56 621 13 54
    REGON: 34113705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-innowacyjności.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka handlowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego: 1) Komputer stacjonarny - 7 szt. 2) Notebook - 25 szt. 3) Monitor min. 23 cali - 27 szt. 4) Monitor min. 24 cali WLED - 6 szt. 5) Monitor min. 24 cali w technologii TFT - 8 szt. 6) Monitor, maksymalnie 19 cali - 8 szt. 7) Klawiatura - 1 szt. 8) Mysz - 1 szt. 9) Zestaw klawiatura i mysz - 30 szt. 10) Stacja dokująca specjalistyczna - 5 szt. 11) Tablet - 21 szt. 12) Cienki klient - 8 szt. 13) Drukarka - 5 szt. 14) Niszczarka - 9 szt. 15) Totem LED - 1 szt. 16) Ksero A3 - 2 szt. 17) Licencja komercyjna na profesjonalne oprogramowanie do tworzenia i edycji materiałów związanych z publikacją treści w sieci - 1 szt. 18) Licencja komercyjna na profesjonalne oprogramowanie do tworzenia i edycji plików projektowych cad - 2 szt. 19) Licencja komercyjna na profesjonalne oprogramowanie do tworzenia i edycji grafiki rastrowej i zdjęć - 1 szt. 20) Ekran min. 75 cali - 1 szt. 21) Ekran min. 45 cali i max. 47cali - 14 szt. 22) Ekran min. 21 cali i max. 22,1 cali - 8 szt. 23) LED WALL konstr. - 1 szt. 24) Ekstender DVI - 12 szt. 25) Ekstender VGA - 8 szt. 26) Listwa zasilająca, min. 6 gniazd z uziemieniem wyposażone w blokadę - 63 szt. 27) Listwa zasilająca, min.1 gniazdo z uziemieniem - 48 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł.) 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: ­ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ­ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; ­ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) postanowienia pkt. 2) powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 1) lit. b) - e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: BRE BANK SA o/Toruń 98 1140 2088 0000 5969 9800 1001 W tytule przelewu należy wpisać: WADIUM TARRCI/KOM/POIG_5.3/1/2013. 2) w przypadku składania wadium w innej postaci niż pieniężna Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ dokumentu (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał dokumentu, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) w przypadku składania wadium w innej postaci niż pieniężna Wykonawca powinien wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, ze wadium zostało złożone przez Wykonawcę). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota zostanie zaksięgowana na podanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.centrum-innowacyjności.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach