Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg
- Adres: 89-122 Minikowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
REGON: 09322274500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - dostawa drukarek Drukarka - 12 szt. Zadanie 2 - dostawa projektorów i prezenterów Projektor - 5 szt. Prezenter - 3 szt. Zadanie 3 - dostawa laptopów Laptop - 15 szt. Zadanie 4 - komputerów stacjonarnych, monitorów i oprogramowania Komputer stacjonarny - 4 szt. Monitor 22 - 1 szt. Monitor 19 - 4 szt. Oprogramowanie Office - szt. 7 Zadanie 5 - dostawa pendriveów i klawiatur Pendrive - 20 szt. Klawiatury numeryczne - 20 szt. Zadanie 6 - dostawa niszczarek i faxów Niszczarka - 5 szt. Fax - 1 szt. Zadanie 7 - dostawa UPS UPS - 10 szt. Zadanie 8 - dostawa kopiarek Kopiarka - 2 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ i znajduje się na stronie zamawiającego www.kpodr.pl zakładka przetargi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. należycie wykonali dwie dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom będącym przedmiotem zamówienia w poszczególnych Zadaniach określone w niniejszej SWIZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadania - załącznik nr 2, 2. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z określeniem wszystkich wymaganych parametrów podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (katalog, wydruk ze strony internetowej). 3. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6, 4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych należycie dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały należycie wykonane - załącznik nr 5 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 SIWZ jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa komputerów przenośnych dla Jednostek Organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, STACJI GRAFICZNYCH ORAZ TERMINALI NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-04-28