Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do pracowni przedmiotowych i gabinetów dla dwóch szkół podstawowych i szkoły gimnazjalnej na terenie gminy Choczewo.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 723 940 , fax. 586 763 012
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17
    84210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 723 940, fax. 586 763 012
    REGON: 53446300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do pracowni przedmiotowych i gabinetów dla dwóch szkół podstawowych i szkoły gimnazjalnej na terenie gminy Choczewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do pracowni przedmiotowych i gabinetów do dwóch szkół podstawowych i szkoły gimnazjalnej na terenie Gminy Choczewo, tj: Szkoła Podstawowa w Ciekocinie, Ciekocino 11, 84-210 Choczewo; Szkoła Podstawowa w Choczewie, ul. Szkolna 2, 84-210 Choczewo; Gimnazjum w Choczewie, ul. Szkolna 2, 84-210 Choczewo; w ramach Projektu SPEAK-TIK. Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choczewo, w podziale na 5 części/zadań: Zadanie 1 – Komputery przenośne i urządzenia wielofunkcyjne Zadanie 2 – Tablice interaktywne i rzutniki Zadanie 3 - Drukarki 3 D wraz z materiałami eksploatacyjnymi Zadanie 4 – Wyposażenie pracowni przyrodniczych oraz pracowni chemicznej i fizycznej Zadanie 5 – Sprzęt specjalistyczny 2. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie sprzętu. 3 Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, ilość sprzętu, specyfikację techniczną i miejsce dostawy jest zawarty na załączniku nr 6 do SIWZ (Szczegółowe Specyfikacje Techniczne). 5. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 6. Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższą gwarancję na sprzęt komputerowy i drukarki 3D otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami opisanymi w pkt. 23 SIWZ. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 10. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: - użyteczność dla osób o różnej sprawności, - elastyczność w użytkowaniu, - proste i intuicyjne użytkowanie, - czytelna informacja, - tolerancja na błędy, - wygodne użytkowanie bez wysiłku, - wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, - percepcja równości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach