Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej dla potrzeb projektu Nowoczesne budownictwo studia podyplomowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa tablicy interaktywnej i projektora jako zestawu oraz ekranów. Dostawa tabletu interaktywnego, projektora, bezprzewodowych pilotów do prezentacji . Dostawa tablicy rozkładanej suchościeralnej . Dostawa monitorów, notebooków, sieciowego serwera plików NAS z zainstalowanym dyskiem twardym, przełączników sieciowych, klawiatury, myszy bezprzewodowej . Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki kolorowej atramentowej , telefonofaksu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386534001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2 kalkulacja zadania częściowego - Załącznik nr 3 do SIWZ 3 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ 4 specyfikację techniczną dla każdego oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem zawierającą typ, producenta, parametry techniczne, 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6 pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia w ramach modernizacji Pracowni Komputerowej ING - Zadanie 9 (Działanie 3 - Modernizacja Pracowni Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi) w ramach projektu: MRPO.01.01.01.-12-087/09, Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach ścisłych i przyrodniczych UJ w ramach I stopnia kształcenia. Zakres zamówienia obejmuje usługę transportu aparatury do siedziby ww. jednostki organizacyjnej Zamawiającego
Dodano: 2013-07-16 - Dostawa i montaż ekranu zwijanego dla kina Sokół w Zakopanem
Dodano: 2013-03-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż nowego, zwijanego ekranu oraz dostawę i montaż ruchomych maskownic dla kina SOKÓŁ w Zakopanem.
Dodano: 2013-02-18 - dostawa projektorów multimedialnych dla Centrum Międzynarodowej Promocji Technologii Edukacji AGH, WFiIS, WIMiIP
Dodano: 2011-07-27 - Dostawa i montaż ekranu kinowego zwijanego z maskowaniem dla Ośrodka Kultury w Brzeszczach
Dodano: 2010-12-20 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej dla potrzeb projektu Nowoczesne budownictwo studia podyplomowe
Dodano: 2009-11-23