Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwer Typ obudowy serwera: Tower Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt. Maksymalna ilość procesorów: 2 szt. Typ zainstalowanego procesora: Intel Xeon /Quad-Core/ Kod procesora: E5620 Częstotliwość procesora: 2,4 GHz Częstotliwość szyny: FSB 1066 MHz Częstotliwość szyny: QPI/DMI 5,86 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 12 MB Technologia Hyperthreading: Nie Ilość zainstalowanych dysków: 3 szt. Maksymalna ilość dysków: 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku: 300 GB Typ zainstalowanego dysku: SAS Zainstalowane sterowniki dysków: 6 x SATA/SAS Sterownik macierzy: PERC 6/i SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 256MB z BBU Pojemność zainstalowanej pamięci: 8192 MB Maksymalna pojemność pamięci: 131072 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Typ pamięci: Registered Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Ilość banków pamięci: 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 6 szt. Elementy Hot-Swap: o Dyski twarde o Zasilacze Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 3 szt. Typ karty graficznej: Matrox G200eW [8MB] Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych): 3 szt. Ilość półek na dyski Hot Swap: 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Interfejsy: 8 x USB 2.0 Ilość zasilaczy: 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy): 580 Wat Dodatkowe informacje o gwarancji: 36 miesięcy on-site next business day Szerokość: 217,9 mm Wysokość: 444,9 mm Głębokość: 616,8 mm Dodatkowe informacje: o Karta iDRAC6 Embedded BMC (zgodna z IPMI 2.0) - do diagnostyki serwera o Dyski skonfigurowane w RAID 5 Microsoft Windows Server 2012 Standard - 1 szt Zamawiający wymaga aby licencje przeznaczone były dla instytucji rządowych oraz dostarczone były w ramach posiadanej umowy grupowej z Microsoft (MOLP). ; 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, ze dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia materiału eksploatacyjnego, itp. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./ ). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wylewania się tuszu do wnętrza drukarki. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Wykonawca w przypadku dostarczenia produktów pochodzących od producenta sprzętu drukującego gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zagwarantuje prawidłowe działanie drukarki. W przypadku uszkodzeń/usterek spowodowanych użytkowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca usunie uszkodzenia na własny koszt w terminie 48 godzin. Dopuszczalne jest także dostarczenie sprawnego sprzętu drukującego o zbliżonych parametrach do czasu usunięcia uszkodzenia. W sytuacji nieusunięcia uszkodzeń przez wykonawcę, zamawiający zleci ich usunięcie obciążając wykonawcę kosztami usunięcia uszkodzeń. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszt związany z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego (magazyn - II piętro) w godz. 8:30-15:00 poniedziałek-piątek. szczegółowy opis: OfficeJet PRO 8600 plus CN046AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN047AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN048AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN045AE - 20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach