Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego i biurowego. 1.1. Komputer przenośny: notebook z systemem operacyjnym, pakietem biurowym, myszą oraz torbą - 4 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -matryca min.14.1- max 15.6, -nominalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli, -pamięć RAM 8 GB, -dysk twardy 750 GB, -łączność bezprzewodowa WiFi 802.11 b/g/n, -wbudowana nagrywarka DVD, -złącza: 3xUSB, HDMI, D-SUB, -blok numeryczny -zainstalowany system operacyjny -gwarancja min. 24 miesiące -mysz: optyczna, bezprzewodowa, rodzaj złącza-USB, 4 przyciski -torba -Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1.Wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny, 2.Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji, 3.W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), 4.Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim, 5.Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: -edytor tekstów, -arkusz kalkulacyjny, -narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, -narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), -narzędzie do tworzenia notatek. 6.Edytor tekstów musi umożliwiać: -edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, -wstawianie oraz formatowanie tabel, -wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, -wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), -automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, -automatyczne tworzenie spisów treści, -formatowanie nagłówków i stopek stron, -sprawdzanie pisowni w języku polskim, -śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, -nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, -określenie układu strony (pionowa/pozioma), -wydruk dokumentów, -wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza -pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, włącznie z obsługą makr i skryptów utworzonych w tych dokumentach -zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 7.Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: -tworzenie raportów tabelarycznych, -tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, -tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, -tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), -obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowychi webowych. -Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, -tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, -wyszukiwanie i zamianę danych, -wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, -nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, -nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, -formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, -zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, -zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. -zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: -prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, -drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, -zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, -nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, -opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, -umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, -umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, -odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, -możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, -prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, -zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: -pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, -filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, -tworzenie katalogów, pozwalających katalogować elektroniczną, -automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, -tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową elektroniczną do określonych katalogów bazując na zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, -oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem przypomnienia, -zarządzanie kalendarzem, -udostępnianie kalendarza innym użytkownikom, -przeglądanie kalendarza innych użytkowników, -zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, -zarządzanie listą zadań, -zlecanie zadań innym użytkownikom, -zarządzanie listą kontaktów, -udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, -przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, -możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. 1.2. Projektor multimedialny - 4 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -Jasność: 3200 ANSI lum. -Kontrast: 5000:1, -Złącza zewnętrzne: HDMI, D-SUB 15pin in (VGA), -Żywotność lampy: 3500 godzin, -Cechy dodatkowe: Automatyczna korekta trapezu, torba do transportu, -Gwarancja: 2 lata w serwisie zewnętrznym. 1.3. Ekran projekcyjny - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -Format obrazu: NTSC Format (4:3) -Rozmiar netto powierzchni projekcyjnej: 160 x 120cm -Rozmiar brutto ekranu: 170 x 200 cm -Typ: Przenośny PULL-UP -Wysuwanie pneumatycznie wspomagane 1.4. Niszczarka do dokumentów - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -liczba kartek niszczonych jednorazowo min 10 szt. -niszczy papier, płyty i zszywki, -rodzaj cięcia: ścinki -szerokość wejścia od 220 do 240 mm, -norma DIN-3 -pojemność kosza min. 20 l -24 miesiące gwarancji 1.5. Szafa biurowa - metalowa - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -do przechowywania dokumentów -drzwi skrzydłowe -wykonana z blachy stalowej min. 0.8 mm, zabezpieczona przed korozją -malowana farbą proszkową w kolorze popielatym lub beżowym -wyposażona w 4 przestawne półki co ok.25.mm o nośności do min. 50 kg (każda) -obrotowa klamka z zamkiem na kluczyk -zamek ryglujący drzwi w 3 punktach, ryglowanie drzwi z góry i z dołu -wymiary w [cm]: - wysokość: 195 - szerokość: 100 - głębokość: 40 -24 miesiące gwarancji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz uruchomienia urządzeń i udzielenia pracownikom instruktażu dotyczącego obsługi. Jeżeli w opisach przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych dopuszczalne jest zaproponowanie produktów i rozwiązań równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach