Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/20-2011/NA)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/20-2011/NA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego; Zadanie 2: dostawa drukarki wielkoformatowej z dodatkowy kompletem tuszy; Zadanie 3: dostawa komputera przenośnego; Zadanie 4: dostawa notebooka; Zadanie 5: dostawa zestawu komputerowego; Zadanie 6: dostawa zestawu komputerowego; Zadanie 7: dostawa drukarki laserowej; Zadanie 8: dostawa drukarki monochromatycznej (2szt.); Zadanie 9: dostawa komputera; Zadanie 10: dostawa drukarki; Zadanie 11: dostawa zestawu specjalistycznego (2szt.); Zadanie 12: dostawa projektora multimedialnego (3 szt.); Zadanie 13: dostawa notebooka (8 szt.); Zadanie 14: dostawa netbooka; Zadanie 15: dostawa monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego; Zadanie 16: dostawa projektora multimedialnego; Zadanie 17: dostawa kserokopiarki monochromatycznej; Zadanie 18: dostawa rzutnika pisma; Zadanie 19: dostawa projektora multimedialnego; Zadanie 20: dostawa monochromatycznej drukarki laserowej; Zadanie 21: dostawa jednostki centralnej; Zadanie 22: dostawa notebooka; Zadanie 23: dostawa skanera; Zadanie 24: dostawa komputera; Zadanie 25: dostawa notebooka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2010 roku. Gwarancja będzie udzielona na okres minimum 24 miesięcy jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji. Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem: do godziny 10:00 - naprawa nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - naprawa nastąpi w dniu następnym, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: Część 1 - 195,00 zł, słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych; Część 2 - 180,00 zł, słownie: sto osiemdziesiąt złotych; Część 3 - 85,00 zł, słownie: osiemdziesiąt pięć złotych; Część 4 - 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych; Część 5 - 100,00 zł, słownie: sto złotych; Część 6 - 120,00 zł, słownie: sto dwadzieścia złotych; Część 7 - 10,00 zł, słownie: dziesięć złotych; Część 8 - 35,00 zł, słownie: trzydzieści pięć złotych; Część 9 - 30,00 zł, słownie: trzydzieści złotych; Część 10 - 15,00 zł, słownie: piętnaście złotych; Część 11- 230,00 zł, słownie: dwieście trzydzieści złotych; Część 12- 100,00 zł, słownie: sto złotych; Część 13- 395,00 zł, słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych; Część 14- 30,00 zł, słownie: trzydzieści złotych; Część 15- 20,00 zł, słownie: dwadzieścia złotych; Część 16- 40,00 zł, słownie: czterdzieści złotych; Część 17- 45,00 zł, słownie: czterdzieści pięć złotych; Część 18- 20,00 zł, słownie: dwadzieścia złotych; Część 19- 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych; Część 20- 25,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć złotych; Część 21- 70,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych; Część 22- 80,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych; Część 23- 25,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć złotych; Część 24- 90,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt złotych; Część 25- 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego nr 59 1140 1094 0000 2905 1600 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach