Akademia Sztuk Pięknych ogłasza przetarg
- Adres: 80-836 Gdańsk, ul. Targ Węglowy
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3012801, 3201278 , fax. 583 201 278
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych
ul. Targ Węglowy 6
80-836 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3012801, 3201278, fax. 583 201 278
REGON: 27582000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 – Dostawa monitora – 2 szt., Część 2 – Dostawa tabletów – 2 szt., Część 3 – Dostawa komputera przenośnego – 1 szt., Część 4 – Dostawa mikrofonów – 1 zestaw, Część 5 – Dostawa lamp studyjnych – 1 zestaw. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). Dostawa obejmuje transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników GCUW
Dodano: 2024-01-22 - Doposażenie pracowni komputerowej Biblioteki Miejskiej w Bytowie w ramach projektu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe
Dodano: 2023-12-08 - miniPAKT - gminne pracownie komputerowe
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku w podziale na 3 części
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa komputerów i laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-06 - „Zakup i dostawa sprzętu do rejestracji oraz realizacji wielokamerowych wydarzeń multimedialnych, z możliwością ich streaming na platformy tupu (YouTube, Facebook Vimeo itp.)”
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
Dodano: 2023-08-24 - „Zakup i dostawa sprzętu do rejestracji oraz realizacji wielokamerowych wydarzeń multimedialnych, z możliwością ich streaming na platformy tupu (YouTube, Facebook Vimeo itp.)”
Dodano: 2023-08-11