Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego

Prokuratura Okręgowa w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2437510 , fax. 063 2437611
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koninie
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2437510, fax. 063 2437611
    REGON: 31161454300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego: Komputer PC 38 szt. Monitor 38 szt. UPS 42 szt. Notebook 10 szt. Drukarka atramentowa kolorowa A3 4 szt. Drukarki laserowe mono 10 szt. Skaner z dupleksem 2 szt. Drukarka przenośna 2 szt. Karta graficzna 1 szt. Bateria do notebooka AmiloPro V3205 3 szt. Pamięci DDR2 40 szt. Bateria do notebooka Dell Latitude 120 L 5 szt. Pamięci DDR3 2 szt. Pamięci DDR2 SO-DIMM 5 szt. Plecak do notebooka 5 szt. Dysk zewnętrzny , pojemność min. 1 TB 2 szt. Dysk zewnętrzny Ethernet, USB, pojemność 2 TB 5 szt. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do Siwz. Dostawa będzie realizowana do siedziby Prokuratury Rejonowej w Koninie przy ul. Zakładowej 7, 62 - 510 Konin. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu komputerowego z 2 dniowym wyprzedzeniem. Koszty transportu związane z dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia do w.w siedziby ponosi Wykonawca.Siedziby użytkowników przedmiotu zmówienia: a)Prokuratura Okręgowa w Koninie przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62 - 510 Konin b)Prokuratura Rejonowa w Koninie przy ul. Zakładowej 7, 62 - 510 Konin c)Prokuratura Rejonowa w Kole przy ul. Sienkiewicza 21/23, 62 - 600 Koło d)Prokuratura Rejonowa w Turku przy ul. Legionów Polskich 10, 62 - 700 Turek e)Prokuratura Rejonowa w Słupcy przy ul. Poznańskiej 14, 62 - 400 Słupca Dostarczony sprzęt będzie posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje, kable, deklaracje i certyfikaty oraz sterowniki zainstalowanych w komputerze urządzeń. Dostarczone urządzenia winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa B ( jeśli urządzenie nie jest zwolnione ze zgłoszenia od oznakowania tym znakiem) oraz być oznakowane znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu lub procesu jego wytwarzania z wymaganiami, które winien spełniać wyrób wprowadzony do obrotu. Wykonawca zapewnia, że dostarczony w ramach realizacji umowy sprzęt będzie sprzętem nowym; wszystkie zamontowane elementy muszą być fabrycznie nowe; użyte materiały będą zgodne z obowiązującymi przepisami i normami w Polsce. Wymagania dotyczące poszczególnych elementów podane w Załączniku nr 1 Siwz w rubryce Wymagane są wymaganiami minimalnymi za wyjątkiem oprogramowania preinstalowanego. Lepsze parametry nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty. W cenie drukarek należy uwzględnić materiał eksploatacyjny tego samego producenta, co dostarczone urządzenie, pozwalające na wydrukowanie co najmniej: - dla drukarek atramentowych kolor - min. 700 stron, czarny - min. 400 stron, - dla drukarek laserowych - min. 2000 stron oraz wszelkie niezbędne do prawidłowego podłączenia kable. Przed dostarczeniem sprzętu lub w trakcie instalacji na miejscu Wykonawca zapewnia instalacje oprogramowania z nośników Zamawiającego oraz wszelkich dostępnych aktualizacji do tego oprogramowania. Wszystkie programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego. II Ogólne warunki gwarancji. Sprzęt nie może zawierać plomb gwarancyjnych Wykonawcy uniemożliwiających weryfikację parametrów sprzętu oraz podstawową modernizację sprzętu (np. dołożenie pamięci RAM, kart PCI, wymiana napędów, itp) bez obsługi Wykonawcy. Chyba, że Wykonawca zapewni w pełni bezpłatną obsługę w tym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zerwania plomb co nie będzie skutkować utratą gwarancji lub zlecenia modernizacji innej firmie na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego urządzenia dokumentu (karta gwarancyjna) potwierdzajacego ważność gwarancji oraz okres na jaki została udzielona. Gwarancja na sprzęt wymieniony powyżej zostanie udzielona od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu zgodnie z warunkami zamieszczonymi w poszczególnych częściach specyfikacji technicznej. W okresie gwarancyjnym obsługa techniczna będzie prowadzona w miejscu wskazanym przez Zamawiajacego. Czas rozpoczęcia naprawy: nie później niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego albo za pomocą faksu lub zgodnie z warunkami zamieszczonymi w poszczególnych częściach specyfikacji technicznej. Koszty dojazdu pokrywa Wykonawca. Ewentualny termin wizyty serwisantów (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia serwisu innej firmie na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż dwa dni robocze Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy w następnym dniu sprzęt zastępczy o takich samych parametrach lub uzgodniony sprzęt o podobnej funkcjonalności. Jeśli specyfikacja techniczna nie określa czasu naprawy Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii sprzętu w czasie 14 dni licząc od chwili zgłoszenia awarii. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria Zamawiajacemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiajacym o co najmniej takich samych parametrach. Wykonawca w okresie gwarancji przeprowadzać będzie w ramach należnego mu wynagrodzenia konieczną konserwację sprzętu. W przypadku, gdy naprawa na miejscu nie jest możliwa i wymaga transportu sprzętu do serwisu Wykonawca zobowiązany jest wymontować dysk twardy (lub inne nośniki danych) i pozostawić u Zamawiajacego. W przypadku awarii dysku twardego lub innego nośnika danych, powodującego konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk lub nośnik pozostaje u Zamawiającego. Koszt dysków twardych i nośników wymienionych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. Jeśli producent do danego sprzętu udziela dłuższych terminów gwarancji lub warunków korzystniejszych dla Zamawiającego, wykraczających poza te wyszczególnione w specyfikacji, również i one mają pozostać zachowane w formie przewidzianej przez producenta. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje. Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne, czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. Jeśli nie potrafi udzielić skutecznej pomocy telefonicznej zobowiązany jest do wsparcia w miejscu instalacji sprzętu w ciągu 48h. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wsparcia innej firmie na koszt sprzedającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach