Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
    REGON: 10212340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IAS Katowice. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 5/1-5/5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: dla części I: wniesienie wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla części II: wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla części III: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla tej części dla części IV: wniesienie wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części V: wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach:  w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ oraz numer części. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ). 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 12.3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 12.4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 12.5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”.W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 15 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. W związku z zagrożeniem epidemicznym COVIDD-19, w przypadku braku dostępności do budynku Zamawiającego, dokumenty należy pozostawić w wyznaczonym miejscu przy dyżurce ochrony. 12.7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 12.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. 12.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 12.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKLADANE WRAZ Z OFERTĄ. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części 1 - dostawa 400 szt. klawiatur komputerowych i 400 szt. myszek komputerowych: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/1 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/1 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 2 - dostawa 289 szt. dysków twardych i 10 szt. Pendraive (w tym:50 szt. dysków twardych 2,5”, 200 szt. dysków HDD 4TB, 20 szt. dysków 2,5” USB 1TB, 10 szt. dysków twardych2,5” 2TB, 5 szt. dysków twardych 2,5” 4TB, 4 szt. dysków 2 TB 2,5 SATA, 5 sz. pendrive 64 GB, 5 szt. pendrive 128 GB): Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/2 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/2 do SIWZ) Dokumenty wymagane dla części 3 - dostawa 3 szt. kieszeni do laptopów, 7 szt. pamięci RAM i 1 szt. adapter PCIe: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/3 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/3 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 4 - dostawa 50 szt. stacji dokujących: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/4 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/4 do SIWZ), Dokumenty wymagane dla części 5 - dostawa 46 szt. monitorów LCD 27”:Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik nr 4/5 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/5 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach