Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, gastronomicznego, elektronicznego i mechanicznego w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, gastronomicznego, elektronicznego i mechanicznego w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu panelowego, jednego oscyloskopu cyfrowego, jednego robota mobilnego, jednego plotera rysująco-tnącego, dwunastu zestawów komputerowych, pięciu laptopów, jednej gofrownicy, jednego kuchennego urządzenia wielofunkcyjnego, jednej płuczko-obieraczki i jednego pieca piekarniczo-cukierniczego. Dostawa sprzętu jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części (Zadania): Zadanie 1: Dostawa 1 zestawu panelowego - Aktoryka systemów pojazdowych. Zadanie 2: Dostawa 1 sztuki oscyloskopu cyfrowego. Zadanie 3: Dostawa 1 sztuki robota mobilnego. Zadanie 4: Dostawa 1 sztuki plotera rysująco-tnącego Zadanie 5: Dostawa 12 zestawów komputerowych z systemami operacyjnymi. Zadanie 6: Dostawa 5 sztuk laptopów z systemem operacyjnym. Zadanie 7: Dostawa 1 sztuki gofrownicy. Zadanie 8: Dostawa 1 sztuki kuchennego urządzenia wielofunkcyjnego. Zadanie 9: Dostawa 1 sztuki płuczko-obieraczki. Zadanie 10: Dostawa 1 sztuki pieca piekarniczo - cukierniczego. Szczegółowy opis każdej części (Zadania) zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Sprzęt jest przeznaczony dla szkół biorących udział w realizacji projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na poszczególne części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 3) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. 4) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 5) Sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach technicznych równych lub wyższych. 6) W ramach każdej z części (Zadania) sprzęt musi być tego samego modelu, tych samych parametrów i właściwości. 7) Sprzęt należy dostarczyć w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 własnym transportem i na własny koszt: a) dla części (Zadań) 1, 2, 3 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku (ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko) b) dla części (Zadań) 4, 5 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku (ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko) c) dla części (Zadań) 6, 7, 8, 9, 10 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czchowie (ul. Sądecka 187, 32-860 Czchów) 8) Dostarczony sprzęt należy wnieść do miejsca wskazanego przez Dyrektora szkoły lub lidera szkolnego. 9) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne dodatkowe usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak pomoc techniczna w uruchomieniu oraz serwis gwarancyjny. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 11) Co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. 12) Dla części (Zadania) 5 oraz 6 wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jest jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście -Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca przeprowadził testy wydajności procesorów i kart graficznych we własnym zakresie lub powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMark? na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - dla kart graficznych. Punktem odniesienia będą wyniki opublikowane w dniu 21 czerwca 2013 r. 13) Dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją na terenie Polski, Zamawiający ma prawo zgłoszenia awarii poprzez telefon, e-mail i faks, gwarancja obsługiwana jest przez dostawcę przez okres nie krótszy niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym dla części (Zadania) 5 oraz 6: a) Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu - 2 dni robocze. b) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. c) W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. d) Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. 14) Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbiorczego, gwarancja dostawcy, nie może być krótsza niż gwarancja producenta i mniej korzystna niż świadczona przez producenta. 15) Zamawiający nie ma obowiązku posiadania oryginalnego opakowania celem realizacji gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach