Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: 1) Część nr 1: Dyski SSD – 750 szt. (zamówienie podstawowe), 2) Część nr 2: 1. Dyski SATA 2 TB do serwera NAS – 50 szt. (zamówienie podstawowe), 2. Dyski SATA 3 TB do serwera NAS – 4 szt., 3) Część nr 3: Pendrive szyfrowany sprzętowo – 100 szt. (zamówienie podstawowe). 3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia poprzez skorzystanie z prawa opcji, które zostało określone: 1) dla części nr 1 zamówienia – do 20% ceny ofertowej, 2) dla części nr 2 zamówienia – do 20 % ceny ofertowej – prawo opcji dotyczy poz. 1 z części nr 2, 3) dla części nr 3 zamówienia – do 20% ceny ofertowej Prawo opcji zostało określone również w załączniku nr 6 do SIWZ – wzór umowy. 4. Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 6. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ. 8. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp. 12. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30234600-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji z otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną