Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej

Politechnika Warszawska Wydział Architektury ogłasza przetarg

  • Adres: 00659 Warszawa, ul. Koszykowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-226282887, 6284162 , fax. 0-22 6283236
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Architektury
    ul. Koszykowa 55
    00659 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-226282887, 6284162, fax. 0-22 6283236
    REGON: 155433000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego, drukarki i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Zamówienie realizowane będzie w 10 częściach: Część 1: Komputer stacjonarny – 1szt., (kod CPV: 30213000-5 komputery osobiste); Część 2: Komputer stacjonarny typu All in One – 2 szt., (kod CPV: 30213000-5 komputery osobiste); Część 3: Monitor komputerowy – 1 szt., (CPV 30231300-0 monitory ekranowe); Część 4: Drukarka igłowa – 1szt., (kod CPV: 30232120-1 drukarki igłowe); Część 5: Czytnik kodów kreskowych – 1szt., (kod CPV: 30216130-6 czytniki kodu kreskowego); Część 6: Klawiatura komputerowa - 1 szt., (kod CPV: 30237460-1 klawiatury komputerowe, 30237200-1 akcesoria komputerowe); Część 7: Mysz komputerowa - 1 szt., (kod CPV: 30237410-6 myszka komputerowa, 30237200-1 akcesoria komputerowe); Część 8: Mysz komputerowa - 1 szt., (kod CPV: 30237410-6 myszka komputerowa, 30237200-1 akcesoria komputerowe); Część 9: Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., (kod CPV: 31154000-0 bezprzestojowe źródła energii); Część 10: Zewnętrzny napęd DVD – 1 szt., (kod CPV: 30234400-2 uniwersalne dyski wideo DVD).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz inne oświadczenia wynikające z wzoru; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. ust. 1-2 niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A i B do SIWZ; 3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę techniczną zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, która powinna zawierać w szczególności opis parametrów oferowanego produktu - wskazanego przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (uwzględnionym w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia) - dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela. Zamawiający zastrzega, iż opis parametrów oferowanego produktu powinien być autorskim opracowaniem Wykonawcy, tj. nie powinien stanowić w całości lub w części kopii opisu przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli technicznej - kolumna dot. minimalnych oczekiwań Zamawiającego 4) formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach