Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych ogłasza przetarg
- Adres: 50139 Wrocław, ul. Szewska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 432 855 , fax. 713 432 855
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
ul. Szewska 48
50139 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 432 855, fax. 713 432 855
REGON: 130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów, akcesoriów komputerowych, oprogramowania, sprzętu fotograficznego, kamer cyfrowych oraz głośników dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sprzęt komputerowy, drukarki, skanery, akcesoria komputerowe, oprogramowania, sprzęt fotograficzny, kamery cyfrowe oraz głośniki - szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Pełnomocnictwo dla osoby-osób podpisującej -cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę , gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składa nie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 4. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym cel u pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (lub odpowiednio w pkt 3 i 4) oraz 5. Dokumenty wymienione w pkt 1, 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego do systemu CEPIK
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa komputerów i sprzętów informatycznych do Centrum Usług Społeczno – Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 8 części.
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa sprzętu IT - w dwóch częściach w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych, myszy komputerowych oraz aktualizacji licencji Enova 365 na okres 1 roku
Dodano: 2022-10-19 - Dostawa komputerów AIO (wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków) Nr postępowania: WZŻ.DZP/80/2022.
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-10-03