Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych”

Gmina Mucharz ogłasza przetarg

  • Adres: 34106 Mucharz, Mucharz
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 338 739 005
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
    Mucharz 226
    34106 Mucharz, woj. małopolskie
    tel. 033 8761483, 8761486, fax. 338 739 005
    REGON: 54331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.3 Zamawiający – Gmina Mucharz informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT. 3.4 Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 9 do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. W załączniku nr 9 do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane informacje. 3.5 Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Przedmiot zamówienia w tym sprzęt komputerowy przeznaczony jest dla placówek oświatowych co organ nadzorujący niniejszym potwierdza. 3.7 Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 3.8 Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.9 W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 3.10 Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. 3.11 Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane. 3.12 Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. 2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.13 Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.14 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 30214000-2 Stacje robocze 30231300-0 Monitory ekranowe 30232100-5 Drukarki i plotery 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30234000-8 Nośniki do przechowywania 30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych 30237200-1 Akcesoria komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38652100-1 Projektory 32322000-6 Urządzenia multimedialne 3.15 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach