Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
- Data zamieszczenia: 2015-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/79/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowań komputerowych dla jednostek wydziałowych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu demonstracyjnego lub powystawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie Cz. I 200 zł Cz. II 40 zł Cz. III 35 zł Cz. IV 340 zł Cz. V 10 zł Cz, VI 330 zł Cz. VII 50 zł Cz. VIII 6 zł na konto: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - numer sprawy DP/2310/79/15 nr części Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty 1. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/51/16
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/38/16
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/28/16
Dodano: 2016-04-20 - DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW) WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/18/16
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/5/16
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/89/15
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/85/15
Dodano: 2015-11-27