Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Osiek, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku ogłasza przetarg

  • Adres: 28-221 Osiek, ul. Wolności 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 867 11 04 , fax. 15 867 11 04
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku
    ul. Wolności 18 18
    28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 867 11 04, fax. 15 867 11 04
    REGON: 29116216800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osiek.iap.pl www.ops.osiek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Osiek, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia wg. CPV Wspólny Słownik Zamówień Publicznych - 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 30231300-0 Monitory ekranowe 30232150-0 Drukarki 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48770000-6 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania 50320000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania 72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP) 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Osiek, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) dostawy 30 sztuk komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych, wskazanych przez Zamawiającego, wraz z oprogramowaniem, zestawów składających się z jednostki centralnej, monitora, klawiatury, myszki, 2) dostawy 30 sztuk drukarek kolorowych atramentowych dla gospodarstw domowych, 3) dostawy 129 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, zestawów składających się z jednostki centralnej, monitora, klawiatury, myszki, dla jednostek podległych beneficjentowi, tj: - OPS Osiek - 9 szt., - Gimnazjum Osiek - 40 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchowoli - 15 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli - 15 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 15 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku - 20 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ossali - 15 szt. 4) dostawy 1 sztuki serwera domeny wraz z systemem operacyjnym + 15 klientów sieci + monitora dla jednostki podległej OPS. 5) dostawy 24 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem dla jednostek podległych tj: - OPS Osiek - 4 szt., - Gimnazjum Osiek - 10 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchowoli - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ossali - 2 szt. 6) dostawy 17 sztuk drukarek laserowych dla jednostek podległych tj.: - OPS Osiek - 2 szt., - Gimnazjum Osiek - 5 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchowoli - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku - 2 szt., - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ossali - 2 szt. 7) dostawy licencjonowanego oprogramowania biurowego dołączanego do sprzętu dla 30 gospodarstw domowych 8) dostawy licencjonowanego oprogramowania biurowego z licencją uniemożliwiająca przenoszenie jej między komputerami dla OPS 13 szt. 9) dostawy programu oprogramowania biurowego wraz z licencjami (1 pakietu biurowego - 5 licencji) - Gimnazjum Osiek - 10 pakietów, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchowoli - 4 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli - 4 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 4 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku - 5 pakietów, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ossali - 4 pakiety. 10) dostarczenie oprogramowania antywirusowego w pakiecie (15 na 36 miesięcy) dla jednostek podległych tj: - OPS Osiek- 1 pakiet, - Gimnazjum Osiek - 4 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchowoli - 2 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli - 2 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 2 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku - 2 pakiety, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ossali - 2 pakiety, 11) dostawy 159 szt. zasilaczy awaryjnych typu UPS: - 30 szt. zasilaczy awaryjnych typu UPS dla gospodarstw domowych, - 129 szt. zasilaczy awaryjnych typu UPS dla jednostek podległych beneficjentowi, 12) instalacji sprzętu komputerowego (komputer, drukarka, uruchomienie Internetu) w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych, 13) instalacji, uruchomienie, podłączenie, kastomizację sprzętu i oprogramowania serwera wraz z utworzeniem logicznej struktury sieci w OPS. 2.1.1 Dostawa Internetu obejmuje: 1) Usługa dla 30 gospodarstwa domowych Zapewnienie i dostarczenie dostępu do sieci publicznej Internet (24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu) dla 30 gospodarstw domowych wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Osiek w miejscach instalacji wskazanych w Załączniku nr 11 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z dostawą, instalacją oraz konfiguracją zgodnie z wytycznymi Zamawiającego sprzętu wymaganego do realizacji usługi. W zależności od możliwości logistycznych realizacji łącza do wyboru dowolna technologia gwarantującą zapewnienie parametrów minimalnych określonych w Załączniku nr 11 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2) Usługa dla OPS Pełna partycypacja w kosztach aktywacji i utrzymania łącza. Opłata abonamentu za stałe łącze internetowe. Usługa dostępu do sieci publicznej Internet musi być zapewniona bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu w ramach okresu na który zostanie zawarta umowa. Usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. W zależności od możliwości logistycznych realizacji łącza do wyboru dowolna technologia gwarantującą zapewnienie parametrów minimalnych określonych w Załączniku nr 11 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Usługa dla jednostek podległych Dostarczenie Internetu dla 6 pozostałych w/w jednostek podległych, pełna partycypacja w kosztach aktywacji i utrzymania łącza. Opłata abonamentowa za stałe łącze internetowe. Usługa dostępu do sieci publicznej Internet musi być zapewniona bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. W zależności od możliwości logistycznych realizacji łącza do wyboru dowolna technologia gwarantującą zapewnienie parametrów minimalnych określonych w Załączniku nr 11 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4) Instalacja - Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie łącza, uruchomienie i aktywację usługi. - W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, Wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia, w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. 5) Inne - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Regulamin świadczenia usługi, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Infolinię do zgłaszania usterek. - Przedmiot instalacji obejmuje montaż wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (m.in. okablowanie, korytka, urządzenia aktywne oraz jeśli to będzie niezbędne, maszty i elementy umocowania anten - w przypadku wykorzystania technologii bezprzewodowych), konfigurację, dostawę sygnału internetowego, uruchomienie i świadczenie usługi w miejscach zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych. 2.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje: 1) zakup usługi szkoleniowej z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych dla 30 osób (członków gospodarstw domowych) wskazanych przez Zamawiającego (catering, wynagrodzenia trenera) (3 grupy po 10 osób) x 5 godz.= 15 godz.; 2) zakup usługi szkoleniowej z obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych w stopniu rozszerzonym (zaawansowane funkcje pakietu biurowego: redagowanie podręczników, gazet, mechanizmy OLE, korespondencja seryjna, tworzenie baz danych w arkuszu kalkulacyjnym, podstawy analizy danych, skuteczne wyszukiwanie informacji w internecie, wyszukiwanie i korzystanie z darmowych aplikacji, rodzaje licencjonowania, konfiguracja zapory i programu antywirusowego, rozwiązywanie najczęstszych problemów ze sprzętem) dla 14 pracowników z jednostek podległych beneficjentowi Zamawiającego (catering, wynagrodzenia trenera, materiały szkoleniowe) ( 2 grupy po 7 osób) x 5 godz. = 10 godz.. W celu realizacji zamówienia z zakresu usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany będzie: a. zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń, b. przeprowadzić szkolenia na terenie gminy Osiek, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach (w tym toalety, podjazdy). c. zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem, zawierającym co najmniej Open Office/Libre Office. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia dwóch uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym, d. zapewnić catering dla każdego z uczestników i trenera(ów) w czasie trwania szkoleń obejmujący (na jednego uczestnika) co najmniej: - napoje: herbata, kawa, sok, woda mineralna - co najmniej 200 ml z każdego produktu na osobę, - suchy prowiant: ciastka, paluszki - co najmniej 100 g z każdego produktu na osobę, - owoce: jabłka, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki do wyboru - co najmniej 200g na osobę, e. zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem, f. opracować harmonogram szkolenia uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godzin, rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 20:00, g. wydać każdemu uczestnikowi szkolenia, po jego zakończeniu dyplom pamiątkowy ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę 14 000,00 zł, słownie: czternaście tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o Osiek nr 18851700070070079305800013 z dopiskiem Wadium na wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Osiek, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 5. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 6. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. Dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca lub gwarant lub poręczyciel nie może ograniczać w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 8. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictwa chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osiek.iap.pl www.ops.osiek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach