Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3953007
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Konarskiego 20 20
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3953007
    REGON: 29101887500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skarzysko.powiat.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących etapów: Etap 1 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją w gospodarstwach domowych na terenie powiatu skarżyskiego w lokalizacji określonej w załączniku nr 2 do siwz, w tym: a) 50 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym (gospodarstwom domowym wytypowanym do udziału w projekcie przez Zamawiającego) zamieszkałym na terenie powiatu skarżyskiego, składających się z komputera, monitora, klawiatury, myszki. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych, b) 50 sztuk urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej. Etap 2 - Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 100 osób - członków gospodarstw domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim. Przedmiot zamówienia w zakresie przeprowadzenia szkoleń obejmuje w szczególności: 1. Organizację i przeprowadzenie szkoleń, 2. Zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, 3. Zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń. Etap 3 - uruchomienie dostępu do szerokopasmowego Internetu w gospodarstwach domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy. Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych (gospodarstw domowych) 50 szt. oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. Przedmiot zamówienia obejmuje: podłączenie, konfigurację oraz aktywację szerokopasmowego Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 50 gospodarstw domowych. Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu. Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca. Etap 4 - koszt łącza internetowego w gospodarstwach domowych w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r. Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Brak limitów wysyłania i pobierania danych. Dostępność usługi na poziomie 99%. Parametry Internetu: Klienci Indywidualni: Transfer do komputera (down) dla Klientów indywidualnych- 1Mb/s, Transfer od komputera (up) - 256 Kb/s. Etap 5 - zapewnienie wsparcia technicznego i obsługi serwisowej zainstalowanych urządzeń w gospodarstwach domowych od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r. Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r. Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na: - Diagnozowaniu usterek i awarii łącza internetowego oraz urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, - Serwisowaniu łącza internetowego i urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, - Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, - Udzielaniu poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania łącza internetowego i sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe). Wsparcie udzielane będzie poprzez: - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu, - zdalne przejęcie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu, - w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych. W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nieprzerwanie minimum 5 zapasowych urządzeń, które wykorzystywane będą przez Zamawiającego dla zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu w przypadku awarii poszczególnych urządzeń zainstalowanych u Beneficjentów Ostatecznych. Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia. Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00. Etap 6 - dostawa, instalacja i konfiguracja w jednostkach podległych powiatowi skarżyskiemu, określonych w załączniku nr 3 do siwz, następującego sprzętu komputerowego: a) 30 komputerów przenośnych z oprogramowaniem, b) osprzętu sieciowego LAN - 6 sztuk, c) serwera z UPS, d) innych urządzeń i elementów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego w jednostkach podległych, tj. kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt oraz oprogramowanie zarządzające dla kontrolera sieci - 1 szt. Etap 7 - zapewnienie wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń w jednostkach podległych powiatowi w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r. Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r. Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na: - Diagnozowaniu usterek i awarii urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, - Serwisowanie urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, - Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, - Udzielanie poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe). Wsparcie udzielane będzie poprzez: - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu, - zdalne przejecie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu, - w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych. Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu i podłączenia do sieci internetowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty. Dokumenty mają być w języku polskim. 5. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w formularzu cenowym. 6. Opakowanie oraz sprzęt komputerowy muszą posiadać numery seryjne, które zostaną przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej. 7. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem antywirusowym, tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Zamawiającego. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej na każdym przedmiocie zakupionym w ramach niniejszego zamówienia zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia (okres liczony od daty odbioru końcowego bez wad oraz usterek). 10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz. 11. Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank SA nr 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim. 4. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.skarzyski.lo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach