Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
- Data zamieszczenia: 2012-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
ul. Marii Konopnickiej 14 14
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
REGON: 61101547700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w szkołach na terenie miasta Łęczyca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obej-muje dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w trzech nw. szkołach na terenie miasta Łęczyca: 1. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 3. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jako-ściowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawia-jącego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania organizacyjne: 4. 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. 2. Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: 5. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru z wyłączeniem lamp do projektorów i baterii do komputerów przenośnych na okres co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru. 5. 2. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia uste-rek ujawnionych w trakcie użytkowania. 5. 3. Rozpoczęcie naprawy - następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterek. 5. 4. Zamawiający może zgłosić nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) i zlecenia serwisowe listownie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 5. 5. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. 6. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standar-dów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwią-zania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Płatność za zrealizowaną dostawę odbędzie się zgodnie z treścią postanowień projektu umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawy sprzętu specjalistycznego potrzebnego do realizacji szkoleń zawodowych dla policjantów garnizonu łódzkiego
Dodano: 2015-09-17 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Ręczno
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa wyposażenia pracowni urządzeń mechatronicznych
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa wyposażenia pracowni urządzeń mechatronicznych
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w kontekście wdrożenia nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym
Dodano: 2012-12-29 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w kontekście wdrożenia nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym
Dodano: 2012-12-13 - realizację dostaw pomocy dydaktycznych
Dodano: 2012-10-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych
Dodano: 2012-09-06 - realizację dostaw dla projektu
Dodano: 2012-08-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2012-08-24