Urząd Skarbowy ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Warszawy 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 762-62-11 , fax. 0-89 762-54-10
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
ul. Bohaterów Warszawy 5 5
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 762-62-11, fax. 0-89 762-54-10
REGON: 51001467400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usbartoszyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Skarbowego w Bartoszycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Skarbowego w Bartoszycach: - drukarka laserowa - szt.1; - komputer- jednostak centralna - szt.1; - monitor LCD - szt.3; - komputer - serwer - szt.1; - zasilacz UPS do komputera - szt.1; - zasilacz UPS do serwera - szt.1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6.Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (zał. nr 2). 7.Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 3). 8.Wypełniony i podpisany załącznik przedstawiający opis i parametry techniczne oferowanego sprzętu. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późn. zm)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usbartoszyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa notebooków do Katedry Patofizjologii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu pt. Innowacyjna strategia diagnostyki, profilaktyki i adiuwantowej terapii wybranych schorzeń neurodegeneracyjnych w populacji polskiej akronim NeuStemGem (nr umowy STRATEGMED1/234261/2/NCBR/2014) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-25 - dostawa sprzętu oraz montaż i uruchomienie serwerów w środowisku VMWare
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa sprzętu komputerowego do Sądu Okręgowego w Olsztynie
Dodano: 2014-11-13 - UŁATWIENIE PACJENTOM DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ WDROŻENIE APLIKACJI UŁATWIAJĄCYCH ICH LECZENIE W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM W OLSZTYNIE
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa sprzętu i materiałów informatycznych, oprogramowania oraz sprzętu audio-video
Dodano: 2014-10-29