Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 88 100 , fax. 042 25 88 105
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10 10
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105
    REGON: 47052020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna sprzętu komputerowego, z podziałem na zadania: Zadanie 1 Dostawa sprzętu komputerowego tj.: zestaw komputerowy z monitorem - 15 szt., stacja robocza PC - 7 szt., notebook - 2 szt., terminal graficzny - 5 szt., drukarka - 2 szt. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego tj.: switch - 2 szt., UPS - 1 szt., bateria do UPS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla zadania 1 i 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia Zamawiającemu sprzętu komputerowego wraz z dokumentacją, kartą gwarancyjną oraz certyfikatami wymaganymi przepisami prawa, w oryginalnym opakowaniu, b) poinformowania Zamawiającego pisemnie, faksem (42 25-88-105) lub pocztą elektroniczną (us1010@ld.mofnet.gov.pl) na 24 godziny przed terminem dostawy, o dacie i godzinie dostawy oraz osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe), c) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego, d) zapewnienia dostępu do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad/usterek za pomocą internetu lub faksu (numer faksu ________ adres e-mail ________________) w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: Zadanie 1 - na okres 3 lat liczonych od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 SIWZ. Zadanie 2: a) switch zarządzalny 48 port - dożywotniej, b) UPS - na okres 3 lat, c) baterie do UPS - na okres 1 roku. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych dostarczonego sprzętu (skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu) do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii/usterki przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inny termin. Zgłoszenia usterek dokonywane będą faksem lub pocztą elektroniczną. W tym celu Wykonawca wskazuje numer faksu ____________ oraz adres e-mail _____________ dostępny w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00). Serwis gwarancyjny sprzętu świadczony będzie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W przypadku konieczności dokonania naprawy w terminie dłuższym niż określony w § 7 ust. 2 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni od momentu zgłoszenia usterki. W okresie objętym gwarancją, w przypadku kiedy usterka/wada występuje mimo realizacji przez Wykonawcę trzech napraw, Wykonawca zapewnia wymianę dostarczonego urządzenia na wolne od wad. Dostarczony w wyniku wymiany sprzęt musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, okres gwarancji biegnie na nowo od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone podpisanym przez strony protokołem odbioru. W przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu wyposażonego w nośniki informacji w serwisie Wykonawcy, nośniki te, w szczególności dyski twarde pozostają u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany dysku twardego w komputerze z powodu jego awarii podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Wszystkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszt transportu ponosi Wykonawca, za wyjątkiem uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach