Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Sobieskiego 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 262-37-39 , fax. 0-32 262-69-51
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
ul. Sobieskiego 12 12
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 0-32 262-37-39, fax. 0-32 262-69-51
REGON: 27675467600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym - 8 sztuk 2. APC SmartSlot Network Management Card EX 10/100BaseT - 2 sztuki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302361113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww, warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony przez każdego z nich). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich). 3. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczające jest złożenie jednego druku ofertowego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnika reprezentującego wszystkich Wykonawców). 4. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt komputerowy posiada wszystkie niezbędne certyfikaty wymienione w szczegółowym zakresie zamówienia oraz odpowiednie rodzaje i okresy gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczające jest, aby przedmiotowe oświadczenie podpisane było przez upoważnionego przedstawiciela wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnika reprezentującego wszystkich Wykonawców). 5. Wykaz sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu lub ulotka handlowa (zawierająca niezbędne informacje techniczne pozwalające ocenić zgodność sprzętu z SIWZ), który Wykonawca ma dostarczyć. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (tylko w przypadkach jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-dg.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną