Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6332346 , fax. 042 6332346
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
    ul. Żeligowskiego 32/34 32/34
    90-643 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6332346, fax. 042 6332346
    REGON: 01251326200124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w postaci: 1)3 szt. przełączników sieciowych (switchy), 2)1 szt. sieciowej pamięci dyskowej, 3)4 szt. wysokowydajnych, sieciowych drukarek laserowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący specyfikacje techniczne oraz wymagania minimalne, Zamawiający zawarł w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu komputerowego o wyższych parametrach technicznych, niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu komputerowego równoważnego, w stosunku do asortymentu określonego w § 3 ust. 1 SIWZ, o parametrach technicznych nie gorszych, niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga, aby: 1)dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe - data produkcji nie może być starsza, niż 6 m-cy od dnia wykonania dostawy, 2)dostarczone urządzenia i ich komponenty były oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, do godz. 10:00, wniesie wadium. Wysokość wadium została określona przez Zamawiającego na kwotę 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/00). 2.Wadium powinno być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, w banku NBP O/O Łódź, numer rachunku: 36 1010 1371 0007 5218 9320 0000, z adnotacją: Wadium na sprzęt komputerowy - znak sprawy 2310/9/2012. 3.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Wadium tego Wykonawcy, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, zostanie mu zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek tego Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji: a)odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego przez Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający tego wymagał, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn, które nie leżą po jego stronie. 8.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, powinna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, z tym, że oryginał dowodu wniesienia wadium może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach