Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Aleja Piłsudskiego 29
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
REGON: 14177328200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz myszy i klawiatur oraz tabletów do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); - część druga – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); - część trzecia – wadium nie jest wymagane; - część czwarta – wadium nie jest wymagane; - część piąta – wadium nie jest wymagane. 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji z otwarcia ofert przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 5. Wypełniony formularz asortymentowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę. Formularz nie podlega uzupełnieniu. Niezałączenie formularza stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-22 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych laptopów
Dodano: 2024-04-18 - Zakup laptopów na potrzeby Rady Miasta
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa komputera przenośnego i monitora
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami_308
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego w częściach: a) dostawa 20 sztuk laptopów b) dostawa 40 sztuk monitorów komputerowych c) dostawa 20 sztuk stacji dokujących
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa sprzętu komputerowego część I: dostawa przenośnego sprzętu komputerowego część II: dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-03-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, biurowego oraz doposażenie serwerowni dla Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa laptopów
Dodano: 2024-02-02 - Dostawa laptopów, monitorów, materiałów, wyposażenia i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-02-02