Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego do Gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego do Gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Gminy Siedlce, w podziale na 5 części tj.: CZĘŚĆ I – Dostawa komputerów (3szt.), przełącznika sieciowego (1szt.), power bank (15szt.), pakietu biurowego (1szt.), głośników komputerowych (1 kpl.) do GOPS Siedlce. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa komputerów do GOPS Siedlce w ilości 3szt. o parametrach nie mniejszych niż: Przekątna ekranu: min. 23.8'' Proporcje obrazu: 16:9 Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 (FHD 1080) Powierzchnia matrycy: Matowa procesor min. 2-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 4100. Jako datę aktualizacji testu należy przyjąć dzień 28.09.2020r. Dla ułatwienia zamawiający przygotował pliki zawierające dane zawierające aktualizacje testu na na ww dzień. Procesor wprowadzony do sprzedaży nie wcześniej niż w 2019 roku Zainstalowana pamięć RAM: min. 8 GB Rodzaj pamięci: DDR4 Typ dysku: SSD M.2 Pojemność SSD: min. 256 GB Interfejs sieciowy (wbudowany): 1 x 10/100/1000 Mbit/s Napęd optyczny: DVD Porty USB: min. 4 x USB 3.0 Type-A Kamera internetowa: min. 2,0 MPix Obudowa: All-In-One klawiatura i myszka bezprzewodowa Zainstalowany system operacyjny o następujących właściwościach: • Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019 • Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI. • Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. • Pełna obsługa ActiveX System musi pozwalać na natywne uruchomienie programów Amazis, Nemezis, Izyda posiadanych przez zamawiającego. Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji . Zamawiający wymaga aby system operacyjny był fabrycznie preinstalowany przez producenta komputera. Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy Pakiet biurowy o następującej funkcjonalności: 1. Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika. 2.Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application). 3.Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami). 4.Licencja bezterminowa; 5.Edytor tekstów umożliwiający: a)Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; b)wstawianie oraz formatowanie tabel; c)wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; d)wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne); e)automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków; f)automatyczne tworzenie spisów treści; g)formatowanie nagłówków i stopek stron; h)sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; i)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; j)określenie układu strony (pionowa/pozioma); k)wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; l)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 7.Arkusz kalkulacyjny umożliwiający: a)Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; c)tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; d)wyszukiwanie i zamianę danych; e)wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; f)nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; h)formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem; i)zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku; j)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające: a)Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: •prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu; b)nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; c)opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; d)umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; e)umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; f)odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; g)tworzenie animacji obiektów i całych slajdów; h)prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: a)Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; b)filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; c)tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; d)tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; e)oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; f)zarządzanie kalendarzem; b) Dostawa przełącznika sieciowego do GOPS Siedlce w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż: • Standardy i protokoły: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE802.3z, IEEE 802.3ad, IEEE 802.3x, IEEE 802.1d, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p, IEEE 802.1x • Porty: 24 porty RJ45 10/100/1000Mb/s (Auto negocjacja/Auto MDI/MDIX) 4 gigabitowe sloty SFP • Przepustowość: 56Gb/s • Szybkość przekierowań pakietów: 41,7Mp/s • Tablica adresów MAC: 16k • Ramki jumbo: 9216 bajtów • FUNKCJE OPROGRAMOWNIA: • Funkcja Quality of Service: Obsługa priorytetowania 802.1p CoS/DSCP Obsługa 8 kolejek priorytetowania Harmonogram kolejek SP, WRR, SP+WRR Ograniczanie prędkości transferu w oparciu o port/przepływ danych Voice VLAN • Funkcje L2 i L2+: Routing statyczny IGMP Snooping V1/V2/V3 Agregacja portów - LACP (Do 14 grup agregacji obejmujących do 8 portów każda) STP/RSTP/MSTP Filtrowanie/ochrona BPDU • Ochrona TC/Root Wykrywanie połączeń loopback Kontrola przepływu 802.3x: • Sieci VLAN: Obsługa do 4K sieci VLAN jednocześnie (spośród identyfikatorów 4K sieci VLAN) IEEE 802.1Q VLAN/MAC VLAN/Protocol VLAN • Listy kontroli dostępu: Filtrowanie pakietów oparte o źródłowe i docelowe adresy MAC (L2~L4) Adres MAC, adres IP, porty TCP/UDP • Bezpieczeństwo transmisji: SSH v1/v2 SSL v2/v3/TLSv1 Port Security Broadcast/Multicast/Unknown-unicast Storm Control Uwierzytelnianie 802.1x oraz Radius Wiązanie IP-MAC-Port Ochrona przed atakami DoS ARP Inspection Zarządzanie: Interfejs przeglądarki internetowej GUI, interfejs linii poleceń CLI SNMP v1/v2c/v3, zgodne z publicznymi bibliotekami MIB, Monitorowanie CPU Port Mirroring Aktualizacja firmware poprzez przeglądarkę internetową oraz TFTP c) Dostawa Power bank do GOPS Siedlce w ilości 15szt. o parametrach nie mniejszych niż: Bateria: Litowo-polimerowa Pojemność baterii: 10000 mAh / 3,7 V 37 Wh Pojemność znamionowa: 5700 mAh Quick Charge 3.0 Wejście: Micro: DC 5V/2,1A, 9V/2,0A, 12V/1,5A 18W maks. Type-C: DC 5V/2,1A, 9V/2,0A, 12V/1,5A maks. Wyjście: USB: DC 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A Maks. Typ C: DC 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A maks. USB + Type-C: DC 5V/3A Max. d) Dostawa pakietu biurowego w ilości 1szt. o następującej funkcjonalności: 1. Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika. 2.Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application). 3.Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami). 4.Licencja bezterminowa; 5.Edytor tekstów umożliwiający: a)Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; b)wstawianie oraz formatowanie tabel; c)wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; d)wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne); e)automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków; f)automatyczne tworzenie spisów treści; g)formatowanie nagłówków i stopek stron; h)sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; i)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; j)określenie układu strony (pionowa/pozioma); k)wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; l)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 7.Arkusz kalkulacyjny umożliwiający: a)Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; c)tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; d)wyszukiwanie i zamianę danych; e)wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; f)nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; h)formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem; i)zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku; j)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające: a)Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: •prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu; b)nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; c)opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; d)umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; e)umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; f)odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; g)tworzenie animacji obiektów i całych slajdów; h)prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: a)Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; b)filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; c)tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; d)tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; e)oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; f)zarządzanie kalendarzem; e) Dostawa głośników komputerowych 2.0 – 1 komplet Moc RMS 6W (2x3W) Zakres częstotliwości: 20Hz -18kHz Złącze Mini Jack 3.5mm Zasilanie USB 5V CZĘŚĆ II – Dostawa tabletów do Urzędu Gminy (20szt.) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do Urzędu Gminy tabletów – 20szt. Parametry nie mniejsze niż: System operacyjny Umożliwiający instalację programów z Google Play lub App Store Wyświetlacz Min. 10,3” FHD (1920 x 1200), IPS, Pamięć Min. 4 GB Pamięć masowa Min. 64 GB Kamera Kamera na podczerwień Łączność • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac dwupasmowa 2,4 GHz i 5 GHz • Bluetooth 5.0 • Wi-Fi Direct • LTE Dźwięk • 2 głośniki boczne z Dolby Atmos • mikrofon z dedykowaną funkcją cyfrowego przetwarzania sygnału Kamera Z tyłu z przodu Przyciski i porty • Głośność +/- • Przycisk aparatu • USB-C 2.0 • Gniazdo kart SD • Gniazdo słuchawek i mikrofonu • Styki prowadzące i 2-stykowe złącze pogo-pin Gniazda kart • Nano SIM • Gniazdo jednej karty SIM (Nano SIM + TF) • Karta SD, do 256 GB Obudowa • Metalowa Stacja dokująca • Oryginalna stacja dokująca producenta tabletu dedykowana do tego modelu CZĘŚĆ III – Dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale tablicy interaktywnej z projektorem wraz z montażem (1kpl.) (s) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale tablicy interaktywnej wraz z projektorem (komplet) oraz montaż w miejscu użytkowania – 1 komplet (s) Specyfikacja tablicy: Obszar projekcyjny min. 1669,5 x 1180 Przekątna powierzchni roboczej min. 80" powłoka obszaru roboczego: ceramiczna Format obrazu 4:3 Sposób obsługi palec lub dowolny wskaźnik Prędkość kursora min. 120"/sekundę Rozdzielczość dotyku min. 32760 x 32760 punktów Paski skrótów: Po obu stronach tablicy Połączenie z komputerem USB Dołączone akcesoria min. Instrukcja obsługi w j. polskim, Kabel USB, 6 x Pisak, Uchwyty do montażu na ścianie, Półka interaktywna, oprogramowanie w j. polskim projektor: mocowanie: naścienne Jasność źródła światła min. 3500 lm Typ projektora Ultrakrótkoogniskowy (UST) Rozdzielczość min. 1.024 x 768 (XGA) - format 4:3 Żywotność źródła światła min. 5000 h (tryb normalny) Kontrast min. 14000:1 Wejścia wideo: min. 2 x HDMI, 2 x VGA (D-Sub15) Wyjścia video min. 1xVGA (D-Sub15) Porty komunikacyjne: min. RJ-45, USB (A), USB (b) Wbudowany głośnik min. 16 W Wyposażenie: Uchwyt ścienny, kabel zasilający Funkcje projektora: Corner adjustment (korekta pozycji rogów obrazu) Czujnik oświetlenia zewnętrznego Dzielenie ekranu (PBP) Odtwarzanie plików z pamięci USB Projekcja tylna Projekcja na ścianę, podłogę lub sufit Sterowanie i zarządzanie przez sieć Stop klatka (funkcja freeze) Łatwa wymiana lampy CZĘŚĆ IV – Dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale drukarki (1szt.) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale drukarki – 1szt. o parametrach nie mniejszych niż: Szybkość – min. 33 str./ min, Duplex, Czas nagrzewania – maks. 14 sek., Czas wydruku 1 strony – maks. 5,5 sek., Wyświetlacz LCD, klawiatura numeryczna, Kaseta na min. 250 arkuszy, Taca uniwersalna – min 100 arkuszy, Drukowanie zabezpieczone, Drukowanie z pamięci USB ( JPEG, TIFF, PDF ) Interfejsy – USB, Karta Sieciowa LAN, WiFi Toner o wydajności – min. 10 000 stron Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy CZĘŚĆ V – Dostawa zestawów komputerowych do Zespołu Oświatowego w Nowych Iganiach (3 kpl.) (s) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawów komputerowych do Zespołu Oświatowego w Nowych Iganiach (s) – 3 komplety o parametrach nie mniejszych niż: Komputer stacjonarny: procesor - minimum 4-rdzeniowy, 8-wątkowy, taktowany zegarem co najmniej 3,5 GHz, uzyskujący w testach Pass Mark CPU wynik min. 9 300 pkt. (https://www.cpubenchmark.net/desktop.html); karta graficzna - Posiadająca min. 4GB własnej pamięci, uzyskująca w testach Pass Mark GPU wynik min. 3 500 pkt. (https://www.videocardbenchmark.net/directCompute.html); karta sieciowa - 1 x 10/100/1000 Mbit/s Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac; pamięć RAM - Minimum 8 GB DDR4, Ilość banków pamięci: min 2, w tym co najmniej 1 wolny; dysk twardy - Minimum 256 GB SSD M.2; Wymagane zintegrowane złącza (minimum): 1 x VGA D - sub, 1 x HDMI, 6 x USB Type - A w tym co najmniej 2 szt. USB 3.0 Type - A, 1 x port słuchawek, 1 x port mikrofonu, 1 x port sieciowy RJ -45, 1 x port szeregowy RS -232, czytnik kart pamięci; napęd optyczny - Nagrywarka DVD+/-RW (nie dopuszcza się zewnętrznego USB); audio/video - wbudowana, zgodna z HD Audio; obudowa - Tower w kolorze czarnym; system operacyjny umożliwiający pełną integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019, Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, - Pełna obsługa ActiveX, Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji; bios - BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych informacji o: zainstalowanym procesorze, ilości pamięci RAM, modelu komputera, numerze seryjnym, numerze inwentarzowym, MAC Adres karty sieciowej, wersja Biosu wraz z datą produkcji. wyposażenie - Klawiatura US i mysz optyczna, inne niezbędne przewody wymagane do uruchomienia zestawów komputerowych. gwarancja - Minimum 36 miesięcy na jednostkę, serwis gwarancyjny producenta w miejscu instalacji; inne - oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, sprzęt powinien posiadać niezbędne certyfikaty CE. Monitor: Ekran o rozdzielczości min. 1600x900, ekran matowy o min. przekątnej 18.5’’ wyposażony w co najmniej 1 złącze HDMI i 1 złącze D-sub; gwarancja - Minimum 36 miesięcy, serwis gwarancyjny producenta. Wspólny opis dla wszystkich: 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, bez wad. 3.3. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty zamówienia są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 3.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.5. Równoważne rozwiązania techniczne. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego. Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium w części III i IV. 8.2. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w części I, II i V. 8.3. Zamawiający określa wadium w wysokości 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) dla części I. Zamawiający określa wadium w wysokości 634,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści cztery złote 00/100) dla części II. Zamawiający określa wadium w wysokości 243,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści trzy złote 00/100) dla części V. 8.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego do Gminy Siedlce CZĘŚĆ……………………………….. (Wykonawca jest obowiązany wskazać której konkretnie części dotyczy składane wadium) 8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.11.2020 r. o godz. 10:00. 8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 10.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 10.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1(odpowiednio dla każdej z części) 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku części I, II i V)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach