Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2013-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/79/13. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przez użycie w opisie przedmiotu zamówienia symboli lub nazw własnych należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzętu (np. RAM, DVD, HDD, cache itp.). Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie poprzez dołączenie stosownych opisów, specyfikacji technicznych itp. 3. Sprzęt winien mieć zapewnione poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas przybycia serwisu na miejsce awarii następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii, w godzinach 7:30-15:30; b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii; c) powiadomienie o ewentualnej awarii nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone faksem na wskazane przez Wykonawcę numery lub na adres e-mailowy, o którym mowa w § 12 ust. 7 wzoru umowy; d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na żądanie użytkownika na czas naprawy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony, dyski zostają u Zamawiającego; e) wykonawca dokona nieodpłatnie naprawy gwarancyjnej lub wymieni wadliwy sprzęt na nowy o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. Dyski w razie uszkodzenia zostają u Zamawiającego; f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany), najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa, warunki normowe oraz zgodności z dyrektywami LVD i EMC i posiadający oznaczenie CE. Odpowiednie dokumenty: kserokopie certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałem lub deklaracje zgodności, wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zużytego sprzętu w ilości nie większej niż sprzedawany nowy sprzęt zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMWP
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP.
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą dostępu do Internetu oraz przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Juchnowiec Kościelny
Dodano: 2014-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji systemów operacyjnych
Dodano: 2014-10-17