Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii ogłasza przetarg
- Adres: 00-927 Warszawa, al. Żwirki i Wigury 93
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5540018 , fax. 022 5540001
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii
al. Żwirki i Wigury 93 93
00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5540018, fax. 022 5540001
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geo.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geologii UW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.4. wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 3.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Inne warunki wymagane od wykonawców: 5.1. Dostarczenie i montaż urządzeń oraz przeszkolenie personelu do obsługi (w siedzibie zamawiającego) 5.2. Zapewnienie serwisu na sprzęt w okresie gwarancji i po jej zakończeniu. 5.3. Dostarczenie do sprzętu pełnych instrukcji w języku polskim. Dopuszcza się możliwość złożenia instrukcji w języku angielskim. 5.4. Dołączenie karty gwarancyjnej w języku polskim. 5.5. Dołączenie dokumentacji technicznej obsługi sprzętu, 5.6. Dostarczone urządzenia i zestawy komputerowe muszą posiadać Certyfikaty i Deklaracje Zgodności (CE), 5.7. Wykonawca powinien posiadać aktualny certyfikat jakości ISO 9001:2000 w zakresie sprzedaży sprzętu komputerowego oraz montażu i serwisu sprzętu komputerowego 5.8. Podjęcie działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy (nie krótsza niż gwarancja producenta) - liczony od daty dostawy i po wykonaniu protokolarnego odbioru przez obydwie strony przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zamawiającego. Pozostałe warunki gwarancji przedstawione są w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ) 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii. 2) Formularz Nr 4 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów (specyfikację techniczną proponowanego sprzętu - w przypadku zestawów komputerowych, należy podać szczegółową konfigurację z wymienionymi nazwami podzespołów, w przypadku pozostałego sprzętu wystarczy wskazać nazwę i parametry techniczne - Wykonawca zamieści w formularzu ofertowym). 3) Formularz nr 5 - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. 2. Pozostałe dokumenty składane z oferta: 1) Formularz Nr 2 - oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego. 2) Formularz Nr 3 - oświadczenie w sprawie podatku VAT. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy (powyższą informację przedkładają wykonawcy, których dotyczy). 4. Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 6. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 5. Zaleca się dołączenie do oferty zaakceptowanego wstępnie (podpisanego) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wzoru umowy oraz sporządzenie szczegółowego zestawienia (spisu) wszystkich dostarczonych oświadczeń i dokumentów. 6. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl/pl.php/zam/przet.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu komputerowego. Oznaczenie sprawy: M.270.2.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego dla ISE PW
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego (V Części)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu komputerowego - część IV
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP 120 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH DWUMONITOROWYCH
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: komputerów stacjonarnych, komputera przenośnego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2016-07-18