Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej (4). Oznaczenie sprawy: OZ/D/128/BL/08 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach.Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat CE. Dostawę sprzętu podzielono na 10 zadań: Zadanie 1 - Monitory (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 2 - Monitor nietypowy (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 3 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 4 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 5 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 6 - Monitor nietypowy (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 7 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 8 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 9 - Monitory nietypowe (CPV 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe) Zadanie 10 - Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (CPV 30.23.21.00-5 Drukarki i plotery, urządzenia wielofunkcyjne). Termin realizacji: w zakresie ZADANIA 1-9 do 20 dni; w zakresie ZADANIA 10 do 14 dni od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje dostawę monitorów dla Politechniki Śląskiej, którego wartość przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określnych w pkt.1-2, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spłenia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww.warunków lub złożenie w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresia nw. pkt. A) 1.1, 1.2., 2.1 (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B.3.1, B.4.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty .C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę monitorów
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa monitorów medycznych
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i dostawa monitorów dla Wydziałów i Oddziałów Sądu Okręgowego w Katowicach oraz dla RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w ilości 112 szt.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa monitora - nr postępowania KE/ 02/ 09/ 15
Dodano: 2015-09-22 - DOSTAWA MONITORÓW - KE/01/08/15
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2015-07-06 - DOSTAWA MONITORA Z KALIBRATOREM DLA WYDZIAŁU SZTUKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-05-08 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-04-30