Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2012-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/08-2012/WA) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2. obejmująca: - Zadanie 1: dostawa komputerów przenośnych; - Zadanie 2: dostawa kserokopiarki. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2011 roku. Wykonawca udzieli gwarancji na okres: - Zadanie 1: minimum 24 miesiące (dotyczy pozycji 1 w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ), minimum 36 miesięcy (dotyczy pozycji 2 i 3 w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ); - Zadanie 2: minimum 24 miesiące lub minimum 100 000 kopii. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji: czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie: do godziny 10:00 - naprawa nastąpi w dniu następnym, do godziny 15:00 - naprawa nastąpi w ciągu kolejnych dwóch dni; naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu; w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/72/2016
Dodano: 2016-07-25 - BZP/PN/48/2016 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego do wyposażenia dydaktycznego Laboratorium Meteorologii METEOLAB i Geograficznych Systemów Informacyjnych GISLAB - numer Zp/pn/47/2016
Dodano: 2016-05-06 - BZP/PN/8/2015 Dostawa komputerów na potrzeby projektu |Model oceny ryzyka wystąpienia katastrof budowlanych, wypadków i zdarzeń niebezpiecznych na stanowiskach pracy z wykorzystaniem rusztowań budowlanych| realizowanego w Politechnice Lubelskiej.
Dodano: 2016-01-20 - BZP/PN/6/2015 Dostawa laptopów na potrzeby projektu /Model oceny ryzyka wystąpienia katastrof budowlanych, wypadków i zdarzeń niebezpiecznych na stanowiskach pracy z wykorzystaniem rusztowań budowlanych/ realizowanego w Politechnice Lubelskiej.
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym
Dodano: 2015-12-04 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-04 - dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego - numer Zp/pn/123/2015
Dodano: 2015-12-01 - dostawa sprzętu komputerowego - Zp/pn/122/2015
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania
Dodano: 2015-11-25