Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 501 93 16 , fax. 022 6269150
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
    ul. Chałubińskiego 3A 3A
    02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 501 93 16, fax. 022 6269150
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Notebook 15,4 V 1 - 1 szt. Notebook 15,4 V 2 - 4 szt. Torba do notebooka 15,4 - 4 szt. Notebook 14 - 3 szt. Notebook 13 V1 - 1 szt. notebook 13 v2 - 1 szt. Bateria do komputera przenośnego - 1 szt. Monitor 19 - 80 szt. Monitor 20 - 2 szt. Monitor 24 - 3 szt. Filtr prywatyzujący - 1 szt. Stacja robocza - 33 szt. Stacja terminalowa - 42 szt. Serwer v1 - 1 szt. Serwer v2 - 7 szt. Serwer v3 - 1 szt. Drukarka v1 - 22 szt. Drukarka v2 - 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt. Skaner sieciowy - 1 szt. Projektor v1 - 1 szt. Projektor v2 - 1 szt. Ekran do projektora - 1 szt. Pamięć RAM do TX 150 1GB - 4 szt. Pamięć RAM do TX 150 S2 1GB - 8 szt. Pamięć RAM do TX 150 S3 1GB - 4 szt. Pamięć RAM do TX 150 S4 1GB - 4 szt. Pamięć RAM do NX 40 1GB - 3 szt. Pamięć RAM DDR2 do PC - 20 szt. Pamięć RAM DDR do PC - 39 szt. Pamięć RAM DDR2 SODIMM - 4 szt. Pamięć RAM DDR3 SODIMM - 4 szt. UPS 2200 Rack-Mount 2U - 1 szt. UPS 1000 - 2 szt. UPS (desktop) - 47 szt. Napęd zewnętrzny DVD USB slim - 2 szt. Napęd zewnętrzny Blu ray 5,25 USB - 1 szt. Dysk twardy do RX 200 S4 - 1 szt. Dysk twardy SATA 3,5 1 TB - 6 szt. Dysk twardy SATA 3,5 250 GB - 12 szt. Dysk twardy SATA 2.5 SSD 128 GB - 4 szt. Kontroler HDD SATA II RAID 4ch - 6 szt. Klawiatura - 30 szt. Myszka laserowa USB - 30 szt. Myszka laserowa USB dla notebooka - 4 szt. Karta sieciowa v1 - 3 szt. Karta sieciowa v2 - 2 szt. Switch v1 - 5 szt. Switch v2 - 4 szt. Switch V3 - 2 szt. Print serwer v1 - 5 szt. Print serwer v2 - 2 szt. Listwa IP - 1 szt. KVM komplet - 1 szt. Szafa serwerowa - 3 szt. Macierz dyskowa - 1 szt. Minimalne parametry oraz ilości określa załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 2. W ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali dwie dostawy o wartości minimum 100 000 zł każda, polegające na dostawie sprzętu komputerowego. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia-niespełna. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, 3) specyfikacje techniczne, opisy zawierające parametry techniczne, karty katalogowe, etc. dla każdej każdego produktu równoważnego zaproponowanego przez wykonawcę 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 7) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu. Dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te dostawy zostały wykonane należycie. 8) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych Rozdz. VI ust. 1 pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, z tym że wszystkie załączniki wykonawca składa w oryginale. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie instrukcji, katalogów itp. W języku angielskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach