Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 86 A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8236505 , fax. 015 8236505
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Sikorskiego 86 A 86 A
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8236505, fax. 015 8236505
REGON: 83036649000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Komputery typ I - 25 szt. komputery typ II - 7 szt. monitory - 13 szt. monitory dotykowe - 20 szt. Switch - 2 szt. drukarki - 5 szt. komputery przenośne - 2 szt. dyski twarde - 28 szt. dyski do serwera - 3 szt. oprogramowanie biurowe - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie na zasadzie -spełnia, -nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art.22 ust. 1 ustawy i art. 24. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej niż 150.000 zł oraz dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje). Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika do SIWZ Dodatkowo należy złożyć:1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Specyfikację techniczną z podaniem oferowanych parametrów. 3. Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.tarnobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do 8 placówek kształcenia ogólnego na terenie Gminy Jeżowe w celu realizacji projektu pn.Poprawa warunków kształcenia kluczowych kompetencji uczniów szkól podstawowych i gimnazjalnych Gminy Jeżowe
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 zadania) - zadanie Nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 3 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa 40 szt. komputerów i 40 szt. monitorów LCD
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
Dodano: 2015-11-10 - Przetarg nieograniczony na zakup komputerów stacjonarnych oraz przenośnych na potrzeby Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.32.2015)
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-27 - Modernizacja monitoringu w Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 3 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-26 - Przyłączenie jednostek podległych gminy Horyniec - Zdrój do sieci bezprzewodowej z dostawą niezbędnych urządzeń oraz dostawa komputerów z oprogramowaniem
Dodano: 2015-10-23 - Zakup i dostawa zestawu komputerowego klasy TEMPEST
Dodano: 2015-09-24