Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Adama Mickiewicza 26 26
75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3488600 w. 4655
REGON: 00059065100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie: Zadanie I. Dostawa skanerów i dysków zewnętrznych, Zadanie II. Dostawa laptopów, Zadanie III. Dostawa drukarek, Zadanie IV. Dostawa oprogramowania. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ (w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia i akcesoriów komputerowych.
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa wyposażenia i sprzętu powszechnego użytku, akcesoriów komputerowych oraz zasilaczy i akumulatorów do sprzętu łączności tj. faksów, skanerów ,tablicy multimedialnej , zasilaczy , akumulatorów i innych.
Dodano: 2014-10-30 - DOSTAWA SKANERA DZIEŁOWEGO A2 DO DIGITALIZACJI MATERIAŁÓW ARCHIWALNYCH WRAZ Z ZESTAWEM KOMPUTEROWYM ORAZ WYŚWIETLACZEM PŁASKIM DO PRACOWNI DIGITALIZACJI ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W KOSZALINIE
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa skanera rolkowego na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG/AS/4/2014
Dodano: 2014-01-29 - Dostawa skanera stołowego
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Dodano: 2013-06-20 - Dostawa dwóch skanerów na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2012-06-12 - Dostawa dwóch skanerów na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2012-05-29 - Dostawa sprzętu komputerowego - skanera na potrzeby projektu BSR Inno-Ship realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG/AS/2/2012
Dodano: 2012-02-14 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Dodano: 2010-10-28