Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 49-71-497 , fax. 33 49-71-786
- Data zamieszczenia: 2013-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki
pl. Ratuszowy 1 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 49-71-497, fax. 33 49-71-786
REGON: 00051566100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, które to miejsce jest miejscem wykonania zamówienia, w szczególności: 1.Zestaw komputerowy zwykły - szt 30 opcja szt 40; 2.Drukarka laser mono A4 - szt 8 opcja szt 12; 3.Projektor - szt 1; 4.Skaner A4 - szt 4 opcja szt 6; 5.Skaner A3 - szt 3; 6.Skaner dokumentowy dwustronny - szt 1; 7.Czytnik kodu kreskowego - szt 40; 8.Czytnik kart smardcart - szt 40; 9.Router ADSL - szt 1; 10.Macierz 16TB - szt 1. W oparciu o art. 34 ust. 5 Pzp Zamawiający ustanawia prawo opcji w zakresie ilości sztuk dla pozycji 1, 2 i 4 zamówienia. W pozycjach 1, 2 i 4 wskazany został zakres minimalny, który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego zakres minimalny będzie mógł być powiększony, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Szczegółowy zakres zamówienia i wymogów określony jest w Załączniku Nr 3 do nin. SIWZ. Uwaga: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową - zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści należy zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 2. Inne uwarunkowania 2.1 Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów (sprzętu komputerowego) zamiennych, (równoważnych) innych niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach, dla których określono typ (znak), jednak o jakości i parametrach nie gorszych (równoważnych) od posiadanych przez sprzęt zaproponowany przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że sprzęt jest równoważny w stosunku do zaproponowanego przez Zamawiającego, spoczywa na wykonawcy. W takim przypadku wykonawca wraz z ofertą musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 5.000,00 zł. PLN (słownie: pięć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w PKO SA nr konta: 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638 z dołączonym opisem nr sprawy którego dotyczy wadium. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów stacjonarnych
Dodano: 2016-07-27 - dostawa urządzeń do systemu BMS
Dodano: 2016-07-22
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura KZK GOP o parametrach i ilościach określonych w niżej wymienionych punktach
Dodano: 2016-07-22- DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW NA POTRZEBY MONITORINGU
Dodano: 2016-07-19 - Dostawy sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby monitoringu
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa komputerów i drukarek dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-25 - CZĘŚĆ NR 1- Zakup i sukcesywna dostawa komputerów drukarek CZĘŚĆ nr 2- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych CZĘŚĆ nr 3- Zakup i sukcesywna dostawa oprogramowania dla MOPS w Mikołowie
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa sprzętu komputerowego i licencji, w podziale na 4 pakiety.
Dodano: 2016-03-11