Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury ogłasza przetarg
- Adres: 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3282318, 3282275 , fax. 068 3282275
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury
ul. Licealna 9 9
65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3282318, 3282275, fax. 068 3282275
REGON: 97792414700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego (nr sprawy: RR-T-22A/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: notebooków oraz sprzętu komputerowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia Wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełnią warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli wystąpią przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie wymaganych warunków Zamawiający oceni na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Dalszej weryfikacji będą podlegały oferty spełniające wszystkie warunki określone w SIWZ. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie i/lub odrzucenie oferty - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Wypełniony Formularz cenowy w układzie zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.
3. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać:
a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP),
b) wskazanie pełnomocnika,
c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo,
d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty),
e) zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Dz.U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605, z zm. Dz. U. 188 poz. 1155).
5. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
UWAGA!!!
a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia.
b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz. 605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia.
c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia do sali wiejskiej - zakup laptopa - sołectwo Krężoły
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA NOTEBOOKÓW i DRUKAREK
Dodano: 2015-11-25 - dostawa fabrycznie nowych notebooków i oprogramowania
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2014-12-05 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2014-09-10 - Dostawa sprzętu komputerowego do placówek oświatowych i Urzędu Gminy w Lubiszynie
Dodano: 2014-07-02 - Dostawa, instalacja, serwisowanie zestawów komputerowych i drukarek wielofunkcyjnych oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i wsparcie techniczne
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa komputerów przenośnych w ramach projektu Internet w domu, Internet w szkole - szansą na rozwój wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Krosno Odrzańskie, finansowanego w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego o wartości jednostkowej nieprzekraczającej 3.500 zł brutto dla Izby Skarbowej w Zielonej Górze
Dodano: 2013-12-03