Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://up.lublin.pl/zamowienia/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części: część 1 – dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, część 2 – dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ, część 3 – niestandardowego urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, część 4 – dostawa skanera dziełowego dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4A do SIWZ, część 5 – dostawa sprzętu komputerowego dla Uczelnianego Centrum Informatyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 5A do SIWZ, część 6 – dostawa urządzeń GPS dla Zakładu Roślin Ozdobnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 i 6A do SIWZ, Prawo opcji. 1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Podstawowy zakres zamówienia oraz przedmiot zamówienia objęty prawem opcji został wyszczególniony w załącznikach nr 1, 2, 5 do siwz. Zamawiający przewiduje w zakresie przedmiotu zamówienia w części 1, 4, 5, możliwość zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez MNiSzW, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: 24 miesiące – w części 1, 2, 3, 4, 6 36 miesięcy – w części 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. 6.4. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy złożyć wraz z ofertą: 6.4.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.4.2. Wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.4.3. Wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.4.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i musi mięć postać oryginału (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6.5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym spółka cywilna. 6.5.1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 6.5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.5.3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). 6.6. Forma dokumentów oraz czas ich składania: 6.6.1. Pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, składane są w oryginale. Treść i forma pełnomocnictw musi być zgodne z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ. 6.6.2. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia i pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 6.6.3. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.6.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.6.7. Czas składania oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale VI SIWZ: 1/ wraz z ofertą - Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1 i w pkt. 6.4. SIWZ 2/ w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert - Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) wymienione w pkt. 6.3 SIWZ, 3/ na wezwanie - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów wskazanych w pkt. 6.2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć dla uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły, w tym pomoce do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii
Dodano: 2024-04-16 - Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa wyposażenia Klubu Dziecięcego „Brzdąc” w Janowie Podlaskim - Sprzęt elektroniczny, multimedialny, elektryczny i akcesoria
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-12-27 - Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. „EKONOMIK – SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-11-27 - Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-07