Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, UM-ZP-262-75/14

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, UM-ZP-262-75/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego dalej sprzętem) dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 23 zadaniach (częściach) w następujący sposób: 1. Zestawy komputerowe; 2. Komputery przenośne; 3. Drukarki monochromatyczne; 4. Skaner; 5. Urządzenie wielofunkcyjne; 6. Drukarka kolorowa laserowa; 7. Komputery All-in-one; 8. Komputer przenośny; 9. Komputer przenośny; 10. Komputer przenośny; 11. Komputer przenośny; 12. Stacja robocza; 13. Monitor LCD; 14. Jednostka centralna komputera; 15. Komputer przenośny; 16. Stacja robocza; 17. Komputer przenośny; 18. Komputer przenośny; 19. Monitor LCD; 20. Komputery przenośne; 21. Zestawy komputerowe; 22. Skaner; 23. Drukarka kolorowa laserowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5 - Komputery osobiste 30.23.13.00-0 - Monitory ekranowe 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne 30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe 38.52.00.00-6 -- Skanery Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (sprzętu): 4. Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich Rozwiązania równoważne: 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ. 8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w zakresie poszczególnych zadań w następujących wysokościach: 1) w Zadaniu nr 1 - 9.862,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt dwa złote 00/100); 2) w Zadaniu nr 2 - 4.053,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćdziesiąt trzy złote 00/100); 3) w Zadaniu nr 3 - 1.120,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia złotych 00/100); 4) w Zadaniu nr 4 - 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100); 5) w Zadaniu nr 5 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100); 6) w Zadaniu nr 6 - 620,00,00 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia złotych 00/100); 7) w Zadaniu nr 7 - 244,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote 00/100); 8) w Zadaniu nr 8 - 183,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt trzy złote 00/100); 9) w Zadaniu nr 9 - 81,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt jeden złotych 00/100); 10) w Zadaniu nr 10 - 122,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia dwa złote 00/100); 11) w Zadaniu nr 11 - 91,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100); 12) w Zadaniu nr 12 - 163,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt trzy złote 00/100); 13) w Zadaniu nr 13 - 55,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100); 14) w Zadaniu nr 14 - 73,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt trzy złote 00/100); 15) w Zadaniu nr 15 - 102,00 PLN (słownie: sto dwa złote 00/100); 16) w Zadaniu nr 16 - 244,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote 00/100); 17) w Zadaniu nr 17 - 305,00 PLN (słownie: trzysta pięć złotych 00/100); 18) w Zadaniu nr 18 - 61,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt jeden złotych 00/100); 19) w Zadaniu nr 19 - 93,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt trzy złote 00/100); 20) w Zadaniu nr 20 - 285,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100); 21) w Zadaniu nr 21 - 1.138,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści osiem złotych 00/100); 22) w Zadaniu nr 22 - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100); 23) w Zadaniu nr 23 - 112,00 PLN (słownie: sto dwanaście złotych 00/100); W przypadku składania oferty na kilka zadań, wartość wadium stanowi suma wadiów ustalonych dla poszczególnych zadań. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.); 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba, jeżeli nie udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 3 lit. b) i e). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 68 1130 1206 0028 9097 3890 0004 w Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie 7. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł umożliwiający określenie którego przetargu oraz części (zadania) wpłata dotyczy np. Wadium na dostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-75/14, zadanie(a) ... 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem Niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą); 10. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 Pzp, za wyjątkiem wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach