Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618552521 , fax. 618 528 091
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 29
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618552521, fax. 618 528 091
    REGON: 27580800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań Zamawiającego zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, by oferowany towar spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości – dotyczy części I, II (poz. 2, 3, 4), III, V (poz. 2, 4). W zakresie części II (poz. 1), IV oraz V (poz. 1 oraz 3) Zamawiający dopuszcza sprzęt nowy lub poleasingowy, nieposiadający widocznych uszkodzeń, posiadający gwarancję, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz spełniający wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Wymagany jest minimum 12-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części I, II (poz. 2, 3, 4), III, V (poz. 2, 4) oraz minimum 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie części II (poz. 1), IV oraz V (poz. 1 oraz 3). Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 5a, 5b do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60 – 967 Poznań, II piętro, pokój 218. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składa się formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnione: załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy - oraz załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach