Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla UCK.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla UCK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Dostarczony sprzęt musi być : a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich; b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu (w razie konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej sprzęt nie będzie musiał być przekazany w opakowaniach, w których został dostarczony do Zamawiającego); c) wyposażony w dokumentację użytkownika w języku polskim; d) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE. 5. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego. 7. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 8. Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe są wykonywane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001. 9. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta do siedziby Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu do producenta lub naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu koszty transportu ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 11. Dostawa sprzętu komputerowego będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy asortymentu: 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 12. Zapłata za dostarczony sprzęt realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, na podstawie faktur wystawianych za rzeczywiście dostarczony asortyment. 13. Sprzęt komputerowy wymieniony w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik 5 do SIWZ) musi spełniać parametry techniczne określone w Załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, na pisemne wezwanie zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są produkowane zgodnie z normą ISO-9001 (część 1) b. dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są produkowane zgodnie z normą ISO-14001 (część 1) c. Wpis komputera na stronie www.eu-energystar.org, potwierdzający spełnienie przez jednostkę centralną normy EnergyStar 6.1 (część 1) d. EPEAT Gold dla części 1 dla stacji roboczych e. EPEAT Silver dla części 1 dla monitorów f. Certyfikat lub Deklaracja CE dla części 1,2 g. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram h. certyfikat Microsoft, w przypadku zaoferowania komputera z systemem Microsoft Windows – część 1 i. TCO 6.0 dla części 1 j. Norma EnergyStar 6.0 lub inne dokumenty wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone monitory odpowiadają wskazanym normą k. Certyfikat ISO 9001:2008 dla części 2 l. Certyfikat ISO 9001:2000 dla części 2 m. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta n. Oświadczenie producenta sprzętu lub jego przedstawiciela na Polskę, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach