Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cegłowska 80 80
01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
REGON: 01229869700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-38/2009). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na 7 pakietów. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena w trybie spełnia / nie spełnia na podstawie analizy dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. 1. Warunki. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.) - nie dotyczy części zamiennych. 2.Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, z której jednoznacznie wynika, iż zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne wyspecyfikowane w Zał. Nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy akcesoriów oraz materiałów informatyki i łączności oraz środków czystości informatyki - sprawa 12/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - Sprzęt i drobny asortyment komputerowy
Dodano: 2016-05-24 - dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-38/2016)
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa urządzeń mobilnych, części i akcesoriów do komputerów (znak sprawy: urządzenia mobilne, części i akcesoria do komputerów -73-2016)
Dodano: 2016-04-06 - Materiały komputerowe i sieciowe, znak sprawy: AZP-2401-14/2015
Dodano: 2015-12-31 - zakup dysków, przełącznika sieciowego oraz licencji na potrzeby serwerowni Culture.pl
Dodano: 2015-12-11 - Zakup z dostawą dysków typu SSD
Dodano: 2015-11-10 - Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa nowych części zamiennych oraz sprzętu na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu informatycznego, części zamiennych oraz akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 84/2015/PN/Ł
Dodano: 2015-10-28