Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-05/2010).

Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cegłowska 80 80
    01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
    REGON: 01229869700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-05/2010).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielono na 5 pakietów. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę pakietów. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Pakiet 1 - części, akcesoria (CPV - 30.23.70.00-9). 3.2. Pakiet 2 - sprzęt sieciowy (CPV - 32.42.40.00-1). 3.3. Pakiet 3 - drukarki (CPV - 30.23.21.10-8). 3.4. Pakiet 4 - zestawy komputerowe (CPV - 30.21.30.00-5). 3.5. Pakiet 5 - zestawy komputerowe (CPV - 30.21.30.00-5). 4. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wykonawca przedstawi w ofercie, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, dokumenty wymienione w pkt 7.1 oraz 7.2. SIWZ dla Wykonawców. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 2.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 3. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 3.1. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi - wraz z dostawą sprzętu komputerowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.) - nie dotyczy części zamiennych. 3.2. specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, z której jednoznacznie wynika, iż zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne wyspecyfikowane w Zał. Nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Inne dokumenty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach